Strony

18 lutego 2013

Day 26- Your favorite blog/Twoje ulubione blogi

Kolejny głupi temat. W obserwowanych mam 19 osób, wszystkie je czytam, bo inaczej po co miałabym je dodawac? Ale niech nie będzie ze się wykręcam, wiec zareklamuje 4 blogi, które czytałam jeszcze zanim załozyłam swojego, uwaagaa:

1.Fruit cake tego bloga prowadzi moja przyjaciólka, wiec nic dziwnego ze czytam go już 3 lata (?) nawet jesli czasami nie rozumiem postów. Mimo to jednak czyta się przyjemnie, lekko wiec polecam, bardzo bardzo polecam! :D

2. Plapart . Bloga Plapart tez czytam już dosyć długo, natrafiłam się na niego na photoblogu. Kiedys bardziej mi się podobał, jednak teraz tez jest okej. Nikt chyba nie pisze notek z takim entuzjazmem jak ona :)

3. Filemonkowa  nie mam pojecią jak na nią trafiłam, serio. Lubiłam czytać jej bloga, a piszę w czasie przeszłym bo teraz bardzo rzadko cos dodaje.

4. frynowiec tego bloga zaczełam czytac jakiś niecały miesiac przed zalozeniem swojego, ale to tez sie jeszcze liczy! Posty sa pomysłowe, tez bardzo lekko sie czyta :)

Reszte blogów dodałam kiedy juz sama prowadziłam swojego bloga. Powtarzam jeszcze raz, ze wszystkie lubie czytac i bardzo mi się podobaja ^^
A teraz  lecę dalej grać i robic inne bezsensowne rzeczy. Na wyjscie na dwór jest za brzydka pogoda. Snieg z deszczem?! No prosze was..

haha, ale mam tu smieszny kolor włosów :o 






7 komentarzy:

  1. Rzeczywiście jakieś ciemne te włoski się wydają:)

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie masz piękne włosy *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejkujejku dziekuje za wyroznienie. :3 Aj no wiem, ze bardzo zaniedbuje bloga, ale powiedzmy ze w lutym dopadla mnie jesienna depresja, staram sie ja przezwyciezyc, ale slabo mi to idzie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak to nie rozumiesz?! :O



    Spoko, ja też czasem siebie nie rozumiem. Przybij żółwia! :>

    OdpowiedzUsuń
  5. O ja Cię ! Dziękuje serdecznie :> strasznie mi miło !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, każdego bloga staram się odwiedzić.
KOMENTARZE W KTÓRYCH JEST LINK DO WASZEGO BLOGA PUBLIKUJE POŹNIEJ, TO NIE JEST TABLICA REKLAMOWA! A ja na pewno trafię do was bez tego.