Strony

17 października 2012

welcome

Hej wszystkim!
Nie wiem co mną pokierowało zeby zalożyc sobie ponownie bloga. Chyba brakuje mi codziennego opisywania tego co się dzieje u mnie :) a dlaczego blogspot? Bo jest tu chyba najwiecej opcji, chociaż trudno mi niektóre ogarnąć, ale postaram się zrobić to jak najszybciej.
Blog bedzie głownie o moim codziennym życiu, bo nie mam pojęcia o czym innym mogłabym pisać. Przedstawiać się bardziej szczegółowo nie będę, wszystko znajduje się w zakladce "o mnie". Dodam tylko, że nazywam się Karolina, interesuję się muzyką, ksiażkami, "okazjonalnie" sportem i pewnie te wątki będą często występować w moich postach :)


No, to tak własnie wyglądam.







to dziś tak organizacyjnie, ogarnę do końca wygląd i te wszystkie blogowe
sprawy, a jutro juz normalny post :3 



4 komentarze:

  1. Ładnaś. ;3
    Też mi się wydaje, że blogspot najlepszy, onetu nie trawię od dawna, tam samo założenie bloga trwałoby pewnie kilka dni, bo bez przerwy serwer przeciążony, a reszta stron jakaś dziwna i rzadko odwiedzana mam wrażenie.
    Dodaj koniecznie możliwość obserwowania, bo mam wrażenie, że będę tu zaglądała często. ^^
    A i weryfikację, sprawdzanie czy się botem nie jest, czy jak to się tam nie zwie może usuń, bo to strasznie utrudnia komentowanie. ;x

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiedziałam, że jesteś uzależniona od kawy. :<

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tego samego powodu co Ty wczoraj założyłem Bloga. :D
    BlogSpot dla mnie najlepszy, daje najwięcej opcji, a jak się trochę czasu poświęci to nie znając tych wszystkich kodów można zaprojektować sobie ciekawą stronkę.

    Życzę powodzenia i zapraszam. -> www.rybancik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę powodzenia i wytrwałości w blogowaniu!!
    Obserwuję i pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, każdego bloga staram się odwiedzić.
KOMENTARZE W KTÓRYCH JEST LINK DO WASZEGO BLOGA PUBLIKUJE POŹNIEJ, TO NIE JEST TABLICA REKLAMOWA! A ja na pewno trafię do was bez tego.