Strony

31 października 2012

wolne!

Jaka to radość wyjść ze szkoły ze świadomością, że przez najbliższe cztery dni nie trzeba w ogóle o niej myślec. Tym razem zamierzam naprawdę przez całe te dni nic nie robić i mam nadzieje ze nic mi w tym nie przeszkodzi! Czasami monotonność się przydaje, a w listopadzie zawsze jest jej bardzo dużo. Może dlatego w tym miesiacu dopada nas najczesciej tak zwana "jesienna chandra"? Przytłacza nas szara rzeczywistość, brak czegoś nowego blablabla. Ja też mam coraz czesciej jakies "filozoficzne" mysli, ale nastrój w miare się utrzymuje. Chociaż czesto jest mnie łatwo wyprowadzić z równowagi. Ale no nic :)
Zycze wszystkich dobrego wykorzystania wolnego i duużo cukierków, bo przeciez dzis Halloween, prawie zapomniałam. Mnie nikt z przebieranców pewnie nie odwiedzi, bo w mojej okolicy nie ma zadnego oswietlenia, ale noo..trudno, wiecej dla mnie (:





2 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz, każdego bloga staram się odwiedzić.
KOMENTARZE W KTÓRYCH JEST LINK DO WASZEGO BLOGA PUBLIKUJE POŹNIEJ, TO NIE JEST TABLICA REKLAMOWA! A ja na pewno trafię do was bez tego.