Strony

16 listopada 2012

enemef

Czeeesc :D
Wstałam sobie wyspana po godzinie trzynastej, czyli tak jak chciałam. Jestem gotowa na dzisiejszy zmierzchowy maraton, mam nadzieję że uda mi się tam nie zasnać. Jakoś zawsze śmieję się z tych wszystkich fanek zmierzchu, a teraz sama nie mogę się doczekać tej godziny 22 i ostatniej części, chociaż wiem jak się skończy. Dodatkowo od rana słysze w radiu, że dziś wielka premiera blablabla więc jeszcze bardziej chce mi się już tam być. No ale to dopiero za 4 godziny....teraz idę sobie pograć lola (tak tak, tez w to gram) pozniej moze jeszcze poleze i ...tyle :D





"szpan" musi byc 

8 komentarzy:

  1. ja też strasznie chciałam iść ale w końcu nie miałam z kim ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakbym była fanką "Zmierzchu", to też bym pojechała na maraton, bo te są najlepsze. :3 Baw się dobrze! Nie było cię dziś na konkursie z polskiego, hehehe... :D
    Myślałam, że wybierzesz inne oprawki, ciekawa jestem, jakbyś się prezentowała, zawsze to jakieś odświeżenie wizerunku. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc... czemu nie przyszłaś do szkoły? Chciałaś się wyspać przed maratonem? :D

      Usuń
  3. Ale ci fajnie.. u mnie w miescie , wszystkie bilety byly juz w srode wykupione -.-

    OdpowiedzUsuń
  4. Konkurs zapraszam :http://someone-like-meee.blogspot.com/2012/11/konkurs.html

    :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Oooo :D Też chciałabym iść. Zazdroszczę ;)
    __________________
    Zapraszam, dopiero zaczynam.
    http://xmytimemylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ja osobiście nie przepadam za tym filmem ale życzę udanego seansu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo jak ja uwielbiam zmierzch
    +obserwuje

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, każdego bloga staram się odwiedzić.
KOMENTARZE W KTÓRYCH JEST LINK DO WASZEGO BLOGA PUBLIKUJE POŹNIEJ, TO NIE JEST TABLICA REKLAMOWA! A ja na pewno trafię do was bez tego.