Strony

31 grudnia 2012

rok 2012



Hmm, tak. Każdy piszę tu coś o tym roku, raczej trudno pominać fakt ze on się kończy. Nie lubię rozpamiętywac tego co było, aczkolwiek małe podsumowanie zrobię. Jak był 2012? Nie był zły, nie był dobry. Na pewno dojrzałam, zmienily się moje poglądy na rózne sprawy. Spróbowałam wielu nowych rzeczy, nabierałam róznych doświadczen. Dowiedziałam się, że cierpliowość to bardzo dobra cecha, że nigdy nie można się poddawać pomimo tego jak na bardzo straconej pozycji się jest. Ostatnie zdanie wezcie sobie do serca, naprawdę.
Spędziłam dobrze wakacje, chodzę do ostatniej klasy gimnazjum - nic wielkiego. A co do ludzi? No poznałam kilku-kilkunastu, kontakt utrzymuję z dwoma-trzema. Mam jednak jedna bardzo wazna osobe która zastepuje ich wszystkich i trzy przyjaciolki które są takze ze mną zawsze. Wiecej do szczescia mi nie brakuje. Wiec postanowienia na nowy rok sa takie: najwazniejsze, nie stracic tych co zyskałam. To będę spełniac przez cały ten rok.
Drugim i trzecim postanowieniem jest dostanie się do swojej upatrzonej szkoły, pojechac na kocert ulubionego zespolu. Jednak dwa powyzsze postanowienia nie graja dla mnie tak bardzo duzej roli.
Tazke szczesliwego nowego roku wszystkim, zeby był lepszy od poprzedniego i żeby wasze postanowienia się spełniły! 

2 komentarze:

  1. Fajne podsumowanie, dziękuję za życzenia :)
    i Szczęśliwego Nowego Roku dla Ciebie :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, każdego bloga staram się odwiedzić.
KOMENTARZE W KTÓRYCH JEST LINK DO WASZEGO BLOGA PUBLIKUJE POŹNIEJ, TO NIE JEST TABLICA REKLAMOWA! A ja na pewno trafię do was bez tego.