Strony

17 stycznia 2013

magicznie!





Najchętniej pisałabym tylko o tym jaka ta książka jest świetna, jak trudno mi się od niej oderwać i jak ciagle powracam do niej myślami, bardzo rzadko aż tak przywiązuje się do książek, wiec na pewno na długo zapadnie mi w pamieci i zagości na liscie ulubionych, chociaz czuje ze zakonczenie bedzie nalezalo do tych bardziej smutnych, inaczej w koncu być nie moze.
A poza tym..czwartek za mną, ten dzien naprawde jest straszny, nie wiem jakim trzeba byc sadysta zeby ulozyc taki plan lekcji ._. ale za to jutro luźno i weekend! W sobotę jade do galerii zaopatrzyć się w prezent, mam nadzieje ze nie będzie temepratury na minusie i ze znajdę coś odpowiedniego, nie chcę jechac na darmo. Swoja droga..Lili wszystko się spodoba, wiec noł problem. Kupię jej odswiezacz zeby wytrzymywala w szkole, co Ty na to? Hahah. A tak a propo szkoly..przyszly tydzien musi, po prostu musi minac szybko!

4 komentarze:

  1. HAHAHAHA, dobra, na odświeżacz się zgadzam, ale taki w butelce XXL, żeby starczyło na całą szkołę. :D Ej, masz całą trylogię czy tylko pierwszą część?

    OdpowiedzUsuń
  2. a mnie jakoś te książki nie zachwyciły ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie również trudno było się oderwać od Igrzysk Śmierci, cały czas kibicowałam, żeby głowna bohaterka ostatecznie związała się z Gale'm :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, każdego bloga staram się odwiedzić.
KOMENTARZE W KTÓRYCH JEST LINK DO WASZEGO BLOGA PUBLIKUJE POŹNIEJ, TO NIE JEST TABLICA REKLAMOWA! A ja na pewno trafię do was bez tego.