Strony

11 stycznia 2013

tainted love



Hej.
W końcu piątek, w końcu koniec pierwszego semestru, jednak moja średnia nie wygląda tragicznie zwłaszcza ze tak bardzo olewalam większość przedmiotów. No magia! Także teraz zaczynam z czystym kontem walczyć o dobre oceny na koniec, przeciez wypada ładnie skończyć szkołę.
Dzisiaj cały dzień mam zakwasy po środowym wfie na którym chora musiałam robić wyskok i 18 (aż!) pompek aby miec tą szóstkę, ach ta moja dobra kondycja ._. i ciagle jem czekoladę! Zjadłam całą milkę oraz mnóstwo czekoladowych ciasteczek. Chyba kazda dziewczyna tutaj domysli się dlaczego...ale tak czy inaczej, już mam dosyć.
Odkryłam też, że jednak w mojej mp4 da się skakać po folderach! Tak, to dodało mi +10 do radości, jednak nie trudno mnie uszczęśliwic. Zarówno bardzo łatwo tez mi ten humor zepsuć, taka tam "mała ciekawostka". Tyryry, idę dalej spędzać czas w internecie, inaczej przeciez w weekendowe wieczory się nie da, heee.

5 komentarzy:

  1. mój humor też łatwo zepsuć ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Och, spokojnie, już jest! :D Najlepsze posty pisze się wieczorem. :D Chociaż ten nie jest najlepszy, ale znośny...
    Tja, ja mojemu sąsiadowi nawet nie powiedziałam o tym, wstydziłabym się. Lubię go i jego rodzinę, więc kit z tym, już mam nowe słuchawki. :D
    Widzę, że Kinga czytasz. :D O matko, 18 zrobiłas?!?!? :O Ja zrobiłam 30 1/3, czyli na 4. Jestem beznadziejna w pompkach, nie umiem ich w ogóle zrobić...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie lubiłam cię wtedy, kiedy mi "odebrałaś" Olę Ś. XD Ale potem się jakoś razem skumplowałyśmy i cię znów polubiłam. ^^ A ty mnie ciągle nie lubiłaś. JAK TO BRZMI.

      Usuń
  3. ale masz szczuplutkie nogi tez bym chciała zjesc całą milke i nie przytyc

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie jak coś uszczęśliwi, zaraz coś innego zasmuci xd
    świetny blog, obserwuję i liczę na to samo ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, każdego bloga staram się odwiedzić.
KOMENTARZE W KTÓRYCH JEST LINK DO WASZEGO BLOGA PUBLIKUJE POŹNIEJ, TO NIE JEST TABLICA REKLAMOWA! A ja na pewno trafię do was bez tego.