Strony

2 lutego 2013

DAY 11- Your favorite cartoon-anime-tv show/ Twoja ulubiona kreskówka-anime-program telewizyjny


też jakies wczorajsze..



Yyy, może wyda się to dziwne, ale nie ogladam telewizji i nie wiem co mam tu napisac ._. skupie się na tym co oglądałam kiedys albo ewentualnie teraz w internecie. 
Kreskówka - jak bylam mała to uwielbiałam scooby'ego, toma i jerry'ego, odlotowe agentki i..witch! To są moje cztery bajki dzieciństwa, które w telewizji mogłam oglądać cały dzień i ani trochę mi się to nie nudziło. Teraz niestety bardzo rzadko lecą w telewizji, ale jak sie zdarzy ze akurat moja siostra ogląda to dołączam do niej, why not xD 
Anime - nie jestem wielką fanką anime, ale obejrzałam Death Notke, Kuroshitsuji do połowy i Full Metal Alchemist oprócz ostatniego odcinka. Zdecydowanie Death Note podobało mi się najbardziej, chociaż po 27 odcinku oglądalam już tylko po to aby dowiedziec sie jaki będzie koniec. 
Program telewizyjny - w tamtym roku oglądałam You Can Dance i Top Model, ale nowych edycji juz nie bede oglądała bo nie za bardzo mnie to interesuje. Nie wiem czy mogę do programów zaliczyc Czystą Krew bo to serial, ale jesli tak to zamierzam obejrzec nowy sezon, ale w internecie. I to już chyba wszystko.. 

Sobote spędzam cała w domu, pogoda nie zachęca do opuszczania go. Znowuu snieeeg, znowuu zimnoo. Dziś tez dostałam nowy telefon, w końcu z baterią która wytrzymuję wiecej niz pół dnia huehueh. No i skończyłam czytać ksiązke i zabieram się za Dallas'63 liczące sobie bardzo duzo stron, zyczcie mi powodzenia! 






3 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz, każdego bloga staram się odwiedzić.
KOMENTARZE W KTÓRYCH JEST LINK DO WASZEGO BLOGA PUBLIKUJE POŹNIEJ, TO NIE JEST TABLICA REKLAMOWA! A ja na pewno trafię do was bez tego.