Strony

7 lutego 2013

Day 16- A picture of you when you were younger/ Zdjęcie kiedy byłas młodsza

Haha, pobawiłam się w to całe skanowanie i mam swoje zdjęcie w wieku 5 lat, wyglądałam jak chłopak , mam nadzieje ze jednak mało znajomych czyta tego bloga xD 


"takie tam- z zyrafa a co!" 

Zostałam tez nominowana do Liebster Award poraz chyba 3, dlatego raczej nie odpowiem na pytania, bo bedzie za duzo tych wszystkich "blogowych" zabaw. Challenge tez juz mnie nudzi, ale wytrwam! 
Dzisiaj znowu wstalam o 11, to się chyba utrzyma do ferii ._. W koncu odwiedzilam biblioteke, znowu mam same kryminały hyhy. I ja tez dziś zostałam odwiedzona, teeez fajnie fajnie :*    Jutro ogarnę lekcje z trzech dni, a pozniej razem z postałymi bede sie cieszyc feriami! Województwo Pomorskie pozdrawia c: 



3 komentarze:

  1. Niach, niach, nie wyglądasz jak chłopak! Gdybyś spojrzała na mnie z tamtych lat, to byś się poprawiła. ^-^

    OdpowiedzUsuń
  2. :) dziekuje za odwiedziny i oczywiście obserwujemy, pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, każdego bloga staram się odwiedzić.
KOMENTARZE W KTÓRYCH JEST LINK DO WASZEGO BLOGA PUBLIKUJE POŹNIEJ, TO NIE JEST TABLICA REKLAMOWA! A ja na pewno trafię do was bez tego.