Strony

15 kwietnia 2013

im stupid


Cała moja motywacja zniknęła w momencie kiedy przekroczyłam próg szkoły. Pozornie wszystko jest okej, ale już czuję te cale rozdraznienie, które pewnie ulotni się wraz z tym całym stresem. Wszystko wyprowadza mnie z równowagi, nie wiem za co się wziąć, jak walczyć z sennością która ciągle mnie ogarnia, cały ten tydzień będzie beznadziejny. Życzę powodzenia wszystkim, którzy będą mieli ze mną stycznosc, bo mi samej trudno ze sobą wytrzymać.
Tak wygląda z perspektywy uczuć i emocji poniedziałek. Jutro idę do pracy, wrócę w nocy, a w srodę czekaja mnie wydluzone korepetycje. Chciałabym się teraz do kogoś przytulić, nie myslec o tym co bedzie i co muszę zrobić, poczuć bezpieczeństwo. Nie mam pojęcia od kiedy stałam się taka wylewna, ale wiem ze stukanie w klawiature pomaga. I myślę, że nic złego się nie stanie jesli od czasu do czasu tak porządnie sie wyzale. Jesli komukolwiek to przezkadza, to niech nacisnie czewrony krzyzyk u góry po prawej stronie. Tyle ode mnie, jutro postaram się zrobić tag wiosenny, bo sa ciekawe pytania. Miłego wieczoru, korzystajcie z pogody!

6 komentarzy:

  1. Też ostatnio cały czas jestem senna i całe dnie bym przespała!
    super zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O to faktycznie trochę zawalone dni , ale musisz wytrzymać.; )
    Śliczna jesteś.*.*
    Obserwujemy ? Czekam na odpowiedź.; )
    Pozdrawiam ! : *

    OdpowiedzUsuń
  3. podobnie się teraz czuję. miałam świetny humor po weekendzie, a jak tylko weszłam do szkoły wszystko uleciało. oby po egzaminach nam to minęło ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam częto takie dni :( Ale po to jest blog, żeby od czasu do czasu się wyżalić. A pisanie zawsze daje upust emocjom ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna jesteś. Fajny blog. zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No ej... nie załamuj się ! : /
    Czego zły tydzień , masz może psa to wyjdź sobie z nim gdzieś pochodzić porobić Jemu zdjęcie żeby mieć sobie gdzieś powiesić lub coś ; D
    Przytul się do psa ( jak masz ) , on zawsze ucieknie i będzie się na Ciebie patrzał jak na idiotkę ( tak zawsze robi mój ) : D
    Obserwujemy ? ( odpowiedź proszę u mnie ; ))
    Pozdrawiam ! : *

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, każdego bloga staram się odwiedzić.
KOMENTARZE W KTÓRYCH JEST LINK DO WASZEGO BLOGA PUBLIKUJE POŹNIEJ, TO NIE JEST TABLICA REKLAMOWA! A ja na pewno trafię do was bez tego.