Strony

28 maja 2013

[19:06]


tree
Zapomniałam wczoraj napisac o jednej z wazniejszych rzeczy, a mianowicie zdjeto mundurki w mojej szkole! To nic, ze zostal ostatni miesiac nauki w niej, ale to dziwne stac przed szafa i nie wiedziec co ubrac, serio ._. nie spodziewalam sie, ze to kiedykolwiek nastapi, bo ta szkola jest totalnie dziwna, wiec jest sie czym chwalic. Dodatkowo zauwazylam ze mozna siadac na podlodze, to tez bylo u nas scisle przestrzegane, ze nikt nie mogl usiasc kolo sali gdzie ma sie lekcje. Dobrze, ze chociaz w mniejszym stopniu zaczyna to przypominac normalne gimnazjum, +10 do chęci chodzenia. Gdyby tylko nie codzienne sprawdziany i kartkowki...ale jeszcze jutro i wolne! Nie mam zadnych planow, oprocz checi jezdzenia na rolkach, o ile pogoda znowu zrobi sie ładna, obecna przypomina mi troche jesien, brr. Ale nawet jezeli mialam od czwartku siedziec w domu to nie wyglada mi to az tak zle, wazne ze wolne! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, każdego bloga staram się odwiedzić.
KOMENTARZE W KTÓRYCH JEST LINK DO WASZEGO BLOGA PUBLIKUJE POŹNIEJ, TO NIE JEST TABLICA REKLAMOWA! A ja na pewno trafię do was bez tego.