Strony

4 sierpnia 2013

Co tu się dzieje! [19:20]

W wakacje coraz czesciej niedziela przebiega mi jak każdy inny dzień tygodnia. Dzisiaj z rana (dobra, o 13) przyszła do mnie namiastka mojej byłej klasy na basen, czoo to sie działo haha. Zostalam wrzucona do basenu razem z Olą i już czuję, że mam katar. Później wszyscy przenieślismy się do drugiego domu w którym zostałam aż do burzy. Szybko minął dzień i bardzo dobrze. Jutro w końcuuu widzę mojego koochanego chłopaka! Stęęskniłam siem, dawno nie było tygodniowej przerwy w widzeniu się. Także byle do jutra. Trochę boli mnie głowa i jestem zmęczona, ale udało mi się mniej więcej przestawić na swój przedwyjazdowy tryb. Dziwnie się ten sierpień zacząl, jezeli będzie tak do końca miesiąca to zapowiada się bardzo dobry ostatni miesiac wakacji! Jednak nie wyjeżdzajac nigdzie na dluzej niz tydzień też da się dobrze bawić. Bym porównała to do zeszłych wakacji, ale nie bardzo pamiętam co się wtedy działo. Lipiec minąl jakos szaro, zwykle, a w sierpniu to tylko końcówka była ciekawa hueuehue. Dziwi mnie tylko to, ze w ogole nie chce mi się czytać. od tygodnia biorę się za Joyland S. Kinga, wczesniej prawie miesiac męczyłam Bal Maturalny. Czyli...w ciągu miesiaca przeczytałam 2 ksiazki! Kiedy ostatnio tak mialam to nawet nie pamiętam. W roku szkolnym czytam więcej, teraz w większosci jest to tylko komputer, dwór i spaanie. Nic na siłe no nie? Chęc na czytanie sama przyjdzie. Tak samo chęc na 6 część Harrego, czemu nie mogę się za nią zabrać to nie wiem. Chcę jeszcze obejrzeć American Pie od 5 częsci w górę. 5 filmów w ciagu miesiaca + mam ochotę na "Obecność" i "Jeźdca z nikąd", w końcu gra tam najprzystojniejszy aktor na świecie, mrrr.


Czas na kolejną porcję zdjęc z wyjazdu, miedzy innymi pyszne sorbety i diabelski młyn na ktorym nie wiem jakim cudem wytrzymalam, serio nie polecam, jeszcze na kocnu tak skrzypiało, br!








1. Nasze skromne bagaze/2. Stylowe płaszcze przeciwdeszowe/3. Widoki z młyna/
4. Tabliczka, tak blisko do mojego Gdańska przez morze!/5. Tatuaz Oli/6. Moj tatuaz/
7.Sorbecik <3/8. Moja przerazona mina przy wjezdzie na sama gore. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, każdego bloga staram się odwiedzić.
KOMENTARZE W KTÓRYCH JEST LINK DO WASZEGO BLOGA PUBLIKUJE POŹNIEJ, TO NIE JEST TABLICA REKLAMOWA! A ja na pewno trafię do was bez tego.