Strony

20 sierpnia 2013

#rok z dziubem [20:39]

1 rok, 12 miesięcy, 52 tygodnie, 365 dni, 8 765, 81277 godzin,  31 556 926 sekund. Tyle czasu jestem już stuprocentowo szczęśliwa. Pewnie każdy już zdążył się domyślic dlaczego, a dla tych którzy są tu przypadkiem: dziś mija okrągły rok odkąd jestem ze swoim chłopakiem. Na początku chciałam napisać coś dłuższego, ale w wyznawaniu uczuć przez internet nigdy nie byłam dobra, własciwie tylko raz napisałam notkę, ktora była o mnie i z ktorej byłam zadowolona. Ale żeby nie było, to jeszce nie koniec, jednak coś tu napiszę. Może nie bedzie głębokie, może pominę parę rzeczy lecz po to założyłam bloga, aby pisać tu coś o wiele mniej osobistego niż w pamiętniku ale bardziej wartosciowego niż na photoblogu. 
Cały dzień spędziliśmy razem, zostałam obdarowana ładnym prezentem w postaci breloczka z serduszkiem, szklanego słonika trzymajacego serduszko, mojej ulubionej truskawkowej milki i kartki z imitacja Jacka Sparrowa, czyli wszystko co Karolina lubi najbardziej. Następnie w sumie robiliśmy rzeczy, które robimy zawsze. Rozmowy, czułości, leżenie, połowa filmu i spacer na koniec dnia. Zamierzaliśmy iść do miejsca, gdzie to wszystko się zaczęło, ale niestety pogoda nie pozwolila. Mimo to spędzilismy bardzo dobrze czas, w cudownej atmosferze. Mam nadzieję, że bedzie jeszcze dużo tych "roków", że przejdziemy wszystkie przeszkody, problemy, kłótnie, przeciez nie zawsze może być kolorowo, jednak dobrych chwil jest zdecydowanie więcej, nawet zmieniliśmy się obydwoje na lepsze. Nauczyliśmy się cierpliwości, zaufania, poświęcenia, pomagania sobie nawzajem. Kiedy wydarzyło się coś złego, zawsze moglam na niego liczyć, nigdy nie zostałam wystawiona. Pomimo tego co mowili inni ciągle jesteśmy razem, i jest pomiędzy nami coraz lepiej. Nadal czuję się najważniejsza, dalej jestem motywowana milionami komplementów gdy coś idzie mi źle, lub zwyczajnie wątpie w siebie. Podsumowując, mam najlepszego chłopaka na świecie, którego baardzo mocno kocham! W końcu napisałam to słowo. Tak jak pisałam wyzej, napisalabym milion innych rzeczy, ale nie miała wyjsc z tego głęboka notka. Napisałam najważniejsze rzeczy. 
Na koniec dam nasze najlepsze zdjecia, mimo tego ze pewnie wszystkie tu były, ale to nic! 













2 komentarze:

  1. Dobrze jest mieć osobę, dzięki której jest się w stanie używać tych wszystkich wielkich słów, i z którą nawet zwykły dzień staje się wyjątkowy... Wiem, że strasznie oklepane, ale chyba mimo to prawdziwe.
    Także... szczęścia, czy czegoś tam, cokolwiek potrzebujecie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, każdego bloga staram się odwiedzić.
KOMENTARZE W KTÓRYCH JEST LINK DO WASZEGO BLOGA PUBLIKUJE POŹNIEJ, TO NIE JEST TABLICA REKLAMOWA! A ja na pewno trafię do was bez tego.