Strony

6 grudnia 2013

Mikołajki!



Ho ho, witajcie! 
Mikolajki spędzone milo pomimo odwiedzin słynnego "Orkanu Ksawerego" haha, zawsze sie zastanawiam kto wymysla te nazwy wiatrów czy innych zjawisk atmosferycznych. Jestem zadowolona ze swojego prezentu, ale wszystkie prezenty chyba wstawię w jednym poście, mój chłopak takze cieszył się z perfumu i kubka z okazji swoich imienin, wszystkiego najlepszego :* 
Zajec w szkole nam nie odwolali (to nic, ze pozostale szkoly w Gdańsku miały odwołane, to nic...) ale i tak w szkole nie byłam i podobno nie ominęło mnie nic waznego, wiec tym bardziej sie ciesze, ze moglam pospac dłuzej. Od 12 siedze z kotkiem, obejrzeliśmy "Szkołe Uczuc", oglądał ktos? Gdybym oglądala sama na pewno bym płakała, strasznie smutny film. Ogólnie nie lubię dramatów, nie mam pojecia dlaczego się skusiłam. Ale polecam wszystkim!

13 komentarzy:

  1. najważniejsze, że spędzone w miłej atmosferze mikołajki, mimo pogody za oknem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. oglądałam ten film, strasznie wzruszający :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No śmieszne są te nazwy tych huraganów i innych :D
    Miło spędziliście mikołajki , wszystkiego najlepszego Mikołaju :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam "Szkołę uczuć"♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Ksawery :D, w sumie też sie zawsze nad tym zastanawiam...

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne fotki! :) Ksawery szaleje i trzeba siedziećw domu :D Oo oglądałam ten film razem z kumpelą, całkiem, całkiem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja uwielbiam dramaty i jak pierwszy raz oglądałam Szkołe uczuć to cała zalana łzami byłam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne zdjęcia ;*

    http://karolina-life-and-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. kiedyś nazwę jakiś huragan "Stasiu" albo "Zdzisiu", przynajmniej będzie zabawniej :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, każdego bloga staram się odwiedzić.
KOMENTARZE W KTÓRYCH JEST LINK DO WASZEGO BLOGA PUBLIKUJE POŹNIEJ, TO NIE JEST TABLICA REKLAMOWA! A ja na pewno trafię do was bez tego.