Strony

26 grudnia 2013

nocowanie!

Dobry wieczór! 
Siedzimy sobie z Olą u mnie i ona namawia mnie do napisania tu czegoś, zamierzamy dziś w ogole nie spac, wiec maam dużo czasu aby skleić tu jakies porzadne zdania hahah. Nie mam pojęcia czy wytrzymam, pewnie około 4 zasniemy jak zwykle. Poogladalysmy nasze seriale, porobilysmy milion zdjec (prawie zadne sie nie udaly) i jak zwykle sie najadlysmy, ale sa swieta wiec mozna sobie of course pozwolic. 
Wczoraj caly dzien czekalam na Wigilie, az w koncu zjadłam pare pierogów, tak bardzo smuutno. Ale z prezentów jestem bardzo zadowolona, jakos w nastepnym poscie pokaze te z urodzin + ze swiat. A wy jestescie zadowoleni ze swojej wigilli? 








12 komentarzy:

  1. słodka choineczka :)

    http://themuterly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zadowolona. :)
    Piękne sweet focie. :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też jestem zadowolona! :):)
    Fajne zdjęcia :):)
    Pozdrawiam cieplutko ♥
    Jak możesz to zajrzyj do mojej pierwszej notki :):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zadowolona z prezentów:-)

    obserwujemy? Jeżeli tak to zaobserwuj i napisz u mnie na blogu a ja również zaobserwuje:-)

    definition-of-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie fajne zdjęcia! ♥
    http://monikanagly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Prezenty u mnie były super :) Za niedługo pojawią się na blogu :)

    Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne dziewczyny:)
    zapraszam do mnie:) buziaki:**

    OdpowiedzUsuń
  8. Hehe śliczne zdj :))
    Mam nadzieję że udało wam się wytrwac w postanowieniu :))
    Pozdrawiam Kami

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia ♥ . Obserwuję < 3 Zapraszam na nowo odświeżony blog : http://vizualny-swiat.blogspot.com/ Pozdrawiam ; *

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, każdego bloga staram się odwiedzić.
KOMENTARZE W KTÓRYCH JEST LINK DO WASZEGO BLOGA PUBLIKUJE POŹNIEJ, TO NIE JEST TABLICA REKLAMOWA! A ja na pewno trafię do was bez tego.