Strony

21 stycznia 2014

Moje kosmetyki! czesc 1 - moj codzienny makijaż.

Cześć! 
Tak, troszkę się tu pozmieniało, uwazam wyglad za dobrą zmianę. 
W ferie pomyslalam o tym, żeby zrobic mini "akcje", co tydzień we wtorek bede wstawiac kosmetyki jakich uzywam, dzisiaj jest to codzienny makijaż za tydzien myslalam o perfumach, bo przeciez je uwielbiam haha.
Troche tego bedzie, ale całokształt zajmuje nie wiecej niz 5 minut, przynajmniej mi.  Na "pierwszy ogien" idą tusze do rzęs



Rimmel, Extra WOW Lash
Uzywam go gdy nie robię kresek. Według mnie najlepszy tusz jaki miałam! Nie zmywa sie, rzęsy wydaja się być gęstsze, polecam!


Maybellie Illegal Length 
Tego tuszu z kolei używam, gdy mam zamiar robić sobie kreski. Miał wydłużac rzesy, ale nie zauwazylam za bardzo aby moje byly dluzsze, moze minimalnie. Jednak jestem zadowolona z tuszu. 

Eyeliner Wibo
Też chyba jeden z lepszych jakie miałam. Raz tylko kreski źle mi wyszły, czyli bardzo łatwo się robi, nie trzeba pare razy jezdzic pedzelkiem, wystarczy raz. 

Garnier BB Cream
Chyba kazdy sie z nim spotkał. Takze najlepszy podkład jaki miałam, chociaz jesli ktos ma problemy z cera, to nie polecam, bo nie matuje za dobrze. Jednak mi wystarcza, skóra jest nawilżona, rozświetlona nie wygladam tak blado. 

Ziaja antytrądzikowy krem matujący
Dostałam go z 3 dni temu, wiec nie za duzo moge powiedziec. Dla mnie jest lekko za ciemny, ale nie wygląda to sztucznie. Z trądzikiem nie mam az tak duzo problemów, ale na podkład ten krem się sprawdza. 

Błyszczyk beauty line
Śliczny, słodki zapach! Pod wzgledem zapachu 10/10! Jednak bardzo krótko się trzyma na ustach, nie 
nawilża dobrze. 


Szminka czerwona Miss Sporty 059
Też niedawny nabytek. Ze szminki jestem zadowlona, idealny kolor i wbrew interneotywm opiniom trzyma się bardzo dlugo na ustach, własciwie cały dzien sa zaczerwienione. Polecam! 


To tyle z codziennego makijazu! Wydaje sie byc tego dużo, ale wcale tego nie widac, wiec nie wygląda sztucznie, zreszta sami widzicie jak dodaje zdjecia! 
Na koniec chcialabym przypomniec o ankiecie, to dla mnie bardzo wazne!

23 komentarze:

  1. Kosmetyki do bardzo naturalnego makijażu! Tak trzymać ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Ten krem BB mnie zaciekawił. :3

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem ciekawa tego kremu z Ziaji po dluższym stosowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. tez czasami uzywam tuszu do rzes ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. również używam krem bb z garniera i serdecznie polecam :)
    super post ! obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam czerwone szminki! XD

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam ten tusz do rzęs ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Krem bb najlepszy z Garniera chociaż słyszałam,że ten z Under 20 też jest dobry.Używałaś go może ? :) Fajna szminka ;) Więcej takich akcji,a w ankiecie odpowiedziałam :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Oprócz błyszczyka, kremu BB i tego z ziaji mów makijaż wygląda podobnie :)) Ja jeszcze tylko podkreślam brwi;d

    http://kappa-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. super produkty; d
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zaapraszam ☺

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post i cały blog! :D

    Zapraszam do komentowania, obserwowania za obserwacje i lajkowania mojego fotograficznego bloga
    http://ugphoto.blogspot.com/
    https://www.facebook.com/UndergroundPhotography1

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam ten tusz Rimmela, ale nie do końca się u mnie sprawdził. Za to Miss Sporty to dla mnie najlepsze kosmetyk w swojej kategorii cenowej. Czasami mi się nawet wydaje (w przypadku niektórych ich kosmetyków), że cena jest za niska w stosunku do jakości.

    OdpowiedzUsuń
  13. jeśli chodzi o nas , to bardziej polecamy ten krem z firmy ziaja, bo bb jedna z nas miała całą skórę wysuszoną , jak się dotykało szorstka ! owszem początkowo genialny, ale nie do użycia codziennego :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też używam ten pierwszy tusz ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam eyeliner ! ale jestem ciekawa kremu z Ziaji ,mogłabyś o nim coś więcej napisać?
    http://beyoursele.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hm, krótko go uzywam ale póki co sprawdza sie doskonale, pomimo tego ze dostalam za ciemny odcien to jak nakladam i mocno wetre to wygladam normalnie tylko mam naturalnie bardziej rumiana twarz. Oprócz tego bardzo dobrze nawilza, nie obiąża, nie wiem jak z tradzikiem bo go nie mam :)

      Usuń
  16. Ciekawy pomysł na post :3
    Na pewno wyglądasz świetnie <3
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  17. eyeliner tez ten używam! :D miałam tez ten tusz z rimmela i dość fajnie wygląda! :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Za dużo tego nie jest ale to właśnie dobrze :) Ja używam czasami mnóstwo produktów ale wszystko zależy od tego jaki mam dzień :) Kremy BB zdecydowanie nie dla mnie, nie odpowiadają mi... Jedyne co bym dodała do Twojego makijaż to róż na policzki :) ja osobiście bardzo lubię jak buźka ma troche kolorku :)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo sie cieszę, że do Ciebie trafiłam, bardzo fajny blog :) ! myślę, że zyskałaś nową czytelniczkę. :)) miarę możliwości postaram się przeglądnąć twoje inne posty. jeżeli byłabyś zainteresowana wspólną obserwacją to napisz o tym na moim blogu, w komentarzu, abym mogła się odwdzięczyć. oczywiście jeżeli ci się blog spodoba :) + ciekawy post.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, każdego bloga staram się odwiedzić.
KOMENTARZE W KTÓRYCH JEST LINK DO WASZEGO BLOGA PUBLIKUJE POŹNIEJ, TO NIE JEST TABLICA REKLAMOWA! A ja na pewno trafię do was bez tego.