Strony

14 lutego 2014

Współpraca: Walentynki



Dzisiaj z racji tego ze sa walentynki przygotowalysmy z Patrycja posta, co o nich myślimy, jak obchodzimy itp itd. Zapraszam!

Walentynki odkąd pamietam nie wywolywały we mnie negatywnych uczuć. Od zawsze lubiłam te wszystkie serduszka, pełno czerwieni dookoła, nawet gdy bylam tak zwana singielką. Dużo osób robi wielki szum dookola walentynek ze milosc powinnismy wyznawac sobie codziennie. Ciekawe. A jak jest Dzień Matki, Dziadka to jakos nikt nic nie mówi, ze trzeba ich kochac i dawac upominki niezaleznie od okazji. Miłość także zasługuję na swoje swieto. Możemy ja takze okazac w ten dzien rodzicom, przyjaciołom, ale po co hejcić od razu? Niektórzy widziac wszedzie zakochane pare sami w sobie zyskuja sile aby wyznac uczucie do osoby, która już od dawna chcieliby poznac. Takie jest moje zdanie. 
Moje plany sa nastepujace: zaraz po szkole jade z moim chłopakiem na łyzwy, nastepnie idziemy na minizakupy i wieczorek spedzamy u mnie :* A co do prezentu....


Zrobiłam coś w rodzaju dziennika, zawarłam tam wiekszosc naszych zdjec, najwazniejsze daty, wspolne piosenki i pare innych rzeczy o których już pisac nie bede. Trzymajcie kciuki zeby sie spodobal!
Zapraszam do notki Patrycji, jakie ona ma zdanie o tym swiecie :)

36 komentarzy:

  1. mam takie same odczucia co do Walentynek :) lubię tą atmosferę, której nie da się niezauważyć nawet jeżeli nie ma się 2 połówki :) super pomysł na prezent!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł z tym dzienniczkiem ! :) Pozdrawiam ;)

    http://loveilivesiforever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Oryginalny pomysł! ;-) może w przyszłym roku skorzystam z niego ;-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja raczej nie hejtuję walentynek. Są mi po prostu obojętne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł na pewno mu ssię spodoba ... zobaczysz :)
    Ja natomiast nie lubię wręcz nienawidzę walentynek no cóż :c
    szalonazduna23.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Oo, jaki wspaniały prezent! :3
    A ja tam lubię Walentynki, chociaż nie mam chłopaka. :P

    OdpowiedzUsuń
  7. My sobie nie robimy prezentów :P Idziemy za to do restauracji :P

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny prezent, od serca!♥

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny post, a ten prezent myślę że na pewno się spodoba :D

    Zapraszam: http://szarokolorowa1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Najpiekniejszy prezent na swiecie <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Pewnie się mu spodoba. Jest śliczny ;)

    ¦ olusiek-blog.blogspot.com

    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  12. ja nie obchodzę walentynek :p

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny prezent od serca :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super Karolina post :p
    Strasznie mi sie podoba twój prezent :*

    OdpowiedzUsuń
  15. super prezent! :)

    www.huge-fridge.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapraszam na nowy post ♥ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. O jej,ale od serca prezent.<3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. Super pomysł z tym dziennikiem, na pewno jest tam co wspominać c:
    ★ blog

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny blog ;)
    Zapraszam do siebie :3
    http://photographyourpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny blog!:*
    Zapraszam do siebie!
    Obserwujemy?;>

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładne piszesz,na pewno spodoba mu się ten dziennik.Trzymam kciuki i szczęścia :)
    http://fantaseaxd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja walentynki spędziłam z przyjaciółkami ♥

    buziaki ♥
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja walentynek nie obchodzę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Trzymam kciuki ♥

    Kochanie proszę wpadnij do nas i skomentuj, proszę. To dla nas bardzo ważne ♥
    solodayworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. świetny pomysł na prezent :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajny pomysł z tym dziennikiem :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Wspaniały wygląd bloga,posty są bardzo ciekawe i bardzo fajnie się je czyta,zdjęcia są bardzo dobrej jakości. Nic dodać nic ująć. Z chęcią będę na bieżąco i będę często wpadać. W wolnej chwili zapraszam do mnie http://snackbills.blogspot.com może coś Ci się spodoba.+ Za obserwację oddaję to samo,lecz jeżeli wiesz,że nie będziesz czytała mojego bloga nie obserwuj:* Miłego dnia pozdrawiem. ~ Snackbills ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. Jaki świetny prezent. Mam nadzieję, że mi kiedyś też będzie dane spędzić ten dzień z chłopakiem :D :)

    OdpowiedzUsuń
  29. świetny prezent :)

    endrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo fajny prezent :) Ja zawsze Walentynki uwielbiałam :)
    Miło je spędziliście :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, każdego bloga staram się odwiedzić.
KOMENTARZE W KTÓRYCH JEST LINK DO WASZEGO BLOGA PUBLIKUJE POŹNIEJ, TO NIE JEST TABLICA REKLAMOWA! A ja na pewno trafię do was bez tego.