Strony

2 marca 2014

Urodzinowo!

Dobry wieczór!
Taka ze mnie imprezowiczka, ze kolejny piątkowy wieczór spędziłam poza domem haha, na 17 mojej Natalii. Ale dzisiaj krócej, poniewaz byłam bez mojego prywatnego ochroniarza :*.No wiec impreza była udana, tort przepyszny i nie ma na co narzekac, poza tym, ze noo...byłam bez mojej drugiej połówki co mi trochę psuło nastrój. Ale jutro już się widzimy! Nastepny tydzien zapowiada sie jako tako luzno, wiec moge sobie odpuscic nauke. 
Jestem dosyc zmeczona, wiec bede juz konczyc. Pochwale sie, ze w czwartek przyszła do mnie pocztówka od jednej z blogerek, mala rzecz a potrafi poprawic nastroj! No i zostawiam tu zdjecia, mam ich bardzo mało, bo nie zawracalam sobie glowy ze skakaniem z aparatem.



39 komentarzy:

  1. widzę że bawiliście się świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać, że impreza udana :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że impreza była udana :D

    OdpowiedzUsuń
  4. O! To widzę, że u Ciebie też imprezowe miesiące teraz ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że dobrze się bawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja po ostatniej imprezie na razie mam dość.
    Świetne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ohoho :D po zdjęciach widać, że impreza udana! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wydaję się, że fajna miejscówka na tą imprezkę.
    Imprezowanie bez drugiej połówki ma też swoje plusy, czasem brak ochroniarza jest całkiem fajny :)
    i-am-who-i-really-am.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że impreza była udana.. :D :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne zdjęcia! :D Impreza widzę udana, choć bez chłopaka ;3

    Zapraszam:
    http://unnormall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak ja kocham takie właśnie domówki:D
    Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Widać fajna impreza. :D
    A ja wczoraj byłam na urodzinach koleżanki. xd

    OdpowiedzUsuń
  13. Widać impreza była przednia, hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  14. u mnie od następnego tygodnia zacznie się nauka eh :c

    OdpowiedzUsuń
  15. te pierwsze zdj jest mega śliczne
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Szkoła... a u mnie nauki w... dużo.. :D
    Świetne zdjęcia :D
    Pozdrawiam Kami
    http://wszystkienaszemysli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Widzę, że zabawa była udana :)

    OdpowiedzUsuń
  18. kajdanki xD fajnie wyglądałaś

    OdpowiedzUsuń
  19. Widać że zabawa udana ;) Cudne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  20. Karolina imprezowiczka :D haha :*
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. Zdjęcie boskie śliczna jesteś :) Nie lubię chodzić na jakieś zabawy bez mojej drugiej połówki zawsze zastanawiam się co on może robić w danej chwili. I oczywiście zabawa niego to nie to samo :)
    http://malinabymylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. ślicznie wyglądasz! a impreza musiała być świetna z tego co widzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajnie ze sie dobrze bawilas ;:)))

    zapraszam: http://xwelcomeinmyworldx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczna jesteś :))
    + zapraszam do konkursu do wygrania zestaw pomadek(baby lips)
    http://lifemizip.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Łohohoh ile ludzi :) Musiało być super ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. świtne zdjęcia :)
    http://jusssstine.blogspot.com/ zapraszam na bloga jeśli ci się spodobał skomentuj, zaobserwuj , z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  27. świetny blog. co powiesz na wspólną obserwację? :)

    http://czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Oh jak tęsknię za takimi imprezami... Sezon osiemnastkowy był u mnie niesamowity choć słyszałam że naprawdę niedużo ludzi robi takie imprezy ale wspomnienia zostaną na zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  29. No to widzę, impreza udana. :) Fajnie tak dostać pocztówkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. ale z Ciebie imprezowiczka! :D ja nienawidzę imprez, żadnych, unikam jak ognia!
    zapraszam do projektu PRZYWOŁAJ WIOSNĘ na moim blogu! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, każdego bloga staram się odwiedzić.
KOMENTARZE W KTÓRYCH JEST LINK DO WASZEGO BLOGA PUBLIKUJE POŹNIEJ, TO NIE JEST TABLICA REKLAMOWA! A ja na pewno trafię do was bez tego.