Strony

21 kwietnia 2014

"Sierociniec" i "Dziewiąte Wrota" - dobre na nude czy nie?

Heej, mój aparat został u Kancysia, a chciałam tu na chwilę zajrzeć, więc zostawiałam was z dwoma minirecenzjami na temat filmów, które dziś obejrzałam z Olami.
 
                            "Sierociniec"
 Po trzydziestu latach nieobecności, do dworu, w którym niegdyś mieścił się sierociniec, wraca Laura - żona Carlosa i matka 7-letniego Simona.
Chcąc stworzyć idealny dom dla swojego syna i kilku niepełnosprawnych podopiecznych, Laura zaczyna się martwić zdrowiem psychicznym Simona. Chłopiec zaczyna opowiadać o swoich zmyślonych przyjaciołach. Wszystko wydaje się być w porządku, dopóki Laura nie widzi na własne oczy jednego z jego przyjaciół...

Nie przepadam za horrorami i ten też nie wywołał u mnie żadnych emocji. Ogólnie nie lubię filmów o duchach, większość ma podobną fabułę i są dosyć przewidywalne, ten nie należał do wyjątków. Pod koniec właściwie nawet nie uważałam, więc nawet nie wiem jak cel miało zakończenie. Nie polecam, chyba ze osobom o bardzo słabych nerwach, których wystraszy dosłownie wszystko (sama kiedyś byłam taka), ale dla tych bardziej wymagajacych...stanowczo nie. 




                                                                                                                    "Dziewiąte Wrota"
Dean Corso, bibliofil specjalizujący się w odnajdywaniu starych ksiąg, na zlecenie bogatego kolekcjonera  ma odnaleźć dwa egzemplarze Dziewięć Wrót Królestwa Cieni. Ich autor został spalony na stosie za kontakty z samym Szatanem. Corso wyrusza w podróż, której przebiegu zupełnie się nie spodziewa. Od antykwariuszy, dowiaduje się, że niektóre z dziewięciu rycin w księdze sygnowane są LCF. Czyżby ich autorem był sam Lucyfer?Porównując posiadany egzemplarz z należącym do innego kolekcjonera, Corso zauważa istotne różnice pomiędzy rycinami. Dookoła poszukiwacza zaczynają się dziać niepokojące rzeczy. Jego przyjaciel ginie, a sam Corso zostaje napadnięty. Z pomocą przychodzi mu tajemnicza dziewczyna, która staje się jego przewodnikiem i doradcą.
 
 Ten film już zdecydowanie wypadł lepiej, sam fakt, że gra tam Johnny Depp sprawia dobre wrażenie. Wywołuje też o wiele więcej grozy, jednak żeby go zrozumieć musiałabym obejrzeć jeszcze raz, bo aby zrozumieć całość musiałam się zagłębić w internet. Sam szatan przedstawia się w zupełnie niewinnej postaci i na pozór nie takiej złej. Także tu polecam dla tych co lubią trochę pomyśleć przy filmie :)
 
 
 
Ktoś oglądał któryś z filmów?
 
 

33 komentarze:

  1. Nie oglądałam, ponieważ nie lubię horrorów, potem się boję :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ani jednego ale ten pierwszy może dzisiaj zobaczę.
    http://mondemagiquee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. "Dziewiąte wrota" koniecznie obejrzyj. Oglądałam go kiedy byłam młodsza. Miałam może 11-12 lat. Wprawdzie pamiętam jedynie jedną scenę, która swoją drogą wywarła na mnie takie niezatarte wrażenie, że nie chce dac o sobie zapomniec, ale pamiętam, że film był świetny. Zresztą jak każdy z Johnnym. :)
    "Sierociniec" oglądałam, ale inny i również był dobry. Ale tego, który Ty zamieściłaś nie kojarzę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie oglądam takich filmów :) horrory i inne taki nie wzruszają mnie :) wolę oglądać coś przy czym można się pośmiać ;)
    http://beautifulprincesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie przepadam za horrorami, także raczej nie obejrzę, aczkolwiek ciekawe recenzje.
    Zapraszam do mnie:
    nowiny-i-nowinki.blogspot.com

    PS. Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo Johny Depp to może oglądnę ;3

    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Sierociniec to genialny film! Bardzo fajna historia i naprawdę zaskakujące zakończenie ;-) trzeba oglądać uważnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. ''Sierociniec'' widziałam już jakiś czas temu i mnie też nie zachwycił. Ogólnie nie boję się horrorów, więc mało który potrafi mnie przestraszyć...

    OdpowiedzUsuń
  9. oglądałam dziewiąte wrota- sfiksowany trochę ten film

    OdpowiedzUsuń
  10. Oglądałam "Sierociniec", ale może tylko 1/3 całego filmu...

    OdpowiedzUsuń
  11. nie oglądałam żadnych z tych filmów.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie oglądałam tych filmów ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie oglądałam tych filmów, ale ten drugi wydaje się być całkiem ciekawy...

    malerins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. nie przepadam w sumie za takimi filmami ;3

    OdpowiedzUsuń
  15. Super recenzje ! :) zapraszam do mnie ;) może się spodoba ! :)
    http://nussy99.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  16. nigdy wcześniej nie oglądałam tych filmów,ale z chęcią obejrzę ten z Johnnym;**
    bardzo fajna recenzja :**

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie oglądałam ale lubię horrory więc napewno zobaczę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gdybym obejrzała sierociniec pewnie nie spałabym miesiąc. Ja jestem z tych osób, które nie mogą oglądać horrorów, bo wszystko mnie rusza. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nic nie kojarzę z tych propozycji.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie oglądałam ich ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam wszelkie filmy z Deppem :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ten drugi muszę koniecznie obejrzeć! Depp <3

    OdpowiedzUsuń
  23. ogladalam 'Dziewiąte wrota' i rowniez go polecam innym! moim zdaniem warty zobaczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie oglądałam i pierwszego na pewno nie obejrzę bo nienawidzę horrorów :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja także nie lubię filmów o duchach więc nie jesteś sama :-p Uwielbiam Dziewiąte Wrota :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ksiażka jest fenomenalna film całkiem całkiem, ale dla mnie bez szału jednak :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Chyba nie oglądałam żadnego, ale tez nie przepadam za horrorami, więc nie wiem czy się na nie skuszę ;)
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. dziewiąte wrota nigdy mi nie przypadły do gustu, ale sierociniec uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Oglądałam oba. Dziewiąte Wrota to klasyk, nie można go nie zobaczyć. Sierociniec zrobił na mnie wrażenie, nie mogę powiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
  30. widzialam oba i uwazam, ze drugi zdecydowanie lepszy:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie widziałam "Sierociniec", ale chętnie go obejrzę. Niestety lub stety należę do osób, które łatwo przestraszyć na filmie, więc zadowolę się każdym horrorem o duchach. ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, każdego bloga staram się odwiedzić.
KOMENTARZE W KTÓRYCH JEST LINK DO WASZEGO BLOGA PUBLIKUJE POŹNIEJ, TO NIE JEST TABLICA REKLAMOWA! A ja na pewno trafię do was bez tego.