Strony

1 lipca 2014

Podsumowanie czerwca

Długo się motywowałam do tego podsumowania, czerwiec nie był dla mnie jakimś szczególnym miesiącem, był taki...zwykły. Większość czasu martwiłam się czy zdam z matematyki i z tym mi się głownie kojarzy. Pod koniec już zrobiłam sobie wakacje, udało mi się nawet pojechać nad morze, kupić wszystkie potrzebne rzeczy i dobić do drugiego sezonu Breaking Bad, który oglądam razem z chłopakiem. Nie robiłam za dużo zdjęć, czerwiec w moim folderze wygląda najbardziej ubogo, sama nie wiem czemu, pewnie dlatego, ze większość czasu musiałam się uczyć. Ale żeby nie było tak pusto, coś tam znalazłam :) 




34 komentarze:

  1. Jak ja bym chciał pojechać nad morze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też w czerwcu głównie się stresowałam matematyką.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne te podsumowania miesiąca ;-) oby w przyszłym miesiącu nie było łatwo wybrać fotek ;-) wielu zdjęciowych przygód życzę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. kotki <3

    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszam♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam tą herbatę, ale moja ulubiona to zdecydowanie ta jagodowa:)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie też ubogo w zdjęcia z czerwca :)
    Ta Arizona jest najlepsza :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ojtam ubogo, kotki fajne. i rzuć fajki GÓPKU.

    OdpowiedzUsuń
  8. Osobiście z Arizony wolę Zieloną Herbatę z Miodem :D
    Słodkie kociaki ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Papierosy fuuu (:
    Super mix :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubie te podsumowania, są super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajnie posumowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi ta arizona akurat smakuje najbardziej >_<

    OdpowiedzUsuń
  13. Chciałam spytać, czy palisz, ale ktoś mnie widać uprzedził :)
    Z lipca z całą pewnością będzie więcej zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  14. Papieroski widzę, nieładnie ^^ Milutkie te kiciusie!

    OdpowiedzUsuń
  15. dobrze że zdałaś, ale rzucaj palenie ! :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam posty w takiej formie! Śliczne zdjęcia <3
    Zapraszam do mnie!

    Za każdy komentarz się odwdzięczam!
    http://szejkus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. fajny mix:) Wróciłam po rocznej przerwie:) Zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne zdjęcia :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Chyba u każdego czerwiec był ubogi w zdjęcia! Miałam tak samo ze względu na naukę! :(

    http://onceethought.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Breaking Bad podobno świetny serial ^^
    > MÓJ BLOG <

    OdpowiedzUsuń
  21. Ooooo....papierosek ;)
    Arizona!

    wiecznieszczesliwa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja zastanawiam się, czy zacząć oglądać Breaking Bad.. zresztą ostatnio wiele serialów chętnie bym obejrzała, a kończy się tylko na chęci do oglądania i ostatecznie ciężko mi się za to zabrać. :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Mnie zastanawia tej serial. Warto obejrzeć?
    Zapraszam do siebie, proszę o wsparcie ! ;)
    Www.no-heels.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, każdego bloga staram się odwiedzić.
KOMENTARZE W KTÓRYCH JEST LINK DO WASZEGO BLOGA PUBLIKUJE POŹNIEJ, TO NIE JEST TABLICA REKLAMOWA! A ja na pewno trafię do was bez tego.