Strony

23 września 2014

Liebster Blog

Dawno nie było tu u mnie tego tagu....raz w jednym tygodniu zostałam nominowana przez 5 osób i do teraz tego nie wykonałam haha przepraszam! Tym razem się skuszę, nominowała mnie egoistycznaa.

1. Co chcesz robić w przyszłości?
Chciałabym pracować w kryminalistyce, w laboratorium, badać dowody i te sprawy. A jeśli się nie dostanę, to gdzieś w policji, byleby nie było to nic niebezpiecznego.

2. Wymarzone auto?
 Chrysler...od małego mi się podoba! Jeśli chodzi o te z wyższej półki to może jakieś najnowsze bmw...:D


3. Ulubione zajęcie?
Czytanie, czytanie, czytanie....

4. Pracujesz?
Tak, ale jest to zwykle tylko w weekendy.

5. Ulubiona cecha u ludzi?
Jeju, nie wiem....bezinteresowność może.

6. Lubisz sprzątac?
Zależy, czasem lubię, ale nienawidzę odkurzać, brr.

7. Ulubiony zwierzak?
Tygrysss.


8. Co robisz w wolnym czasie?
Najwięcej spędzam go z moim chłopakiem, a jeśli nie ma szansy to jak wyżej: czytam,  gram gram w League of legends albo po prostu śpię.

9. Ulubiony film?
"Piraci z Karaibów" wszystkie części.

10. Ulubiona książka?
Nie mam jednej ulubionej.

11. Na jakie pytanie chcesz odpowiedzieć? :)
Haha....tu aż się zatrzymałam. Nie mam w tej chwili pytań do siebie :D


Kto chce może odpowiedzieć na pytania, nie nominuję nikogo, daawno już to zrobiłam.

16 komentarzy:

  1. Fajne masz odpowiedzi. Ja nie wiem kim bym chciała zostać :c

    OdpowiedzUsuń
  2. też uwielbiam czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurczę, mamy kilka wspólnych rzeczy. :)
    Również uwielbiam ten samochód. Moi sąsiedzi mają taki biały i pomyślałam sobie, że czarny wyglądałby po prostu cudownie. ♥
    "Piraci z Karaibów"... Oglądałam każdą część po 1867897 razy i nadal mi się nie nudzi. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też nie znoszę odkurzać! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. chrysler... omg, mnie zawsze to auto przerażało, kojarzy mi się z rekinem młotem XD

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytanie i Piraci jak najbardziej na tak! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Auto wygląda świetnie, jeszcze chyba go nigdzie nie spotkałam ;o

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super odpowiedzi ;D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja właśnie chciałabym robić coś niebezpiecznego :) O_o

    OdpowiedzUsuń
  10. też nie mam tylko jednej ulubionej książki

    OdpowiedzUsuń
  11. Słyszałam, że praca związana z kryminalistyką dobrze wygląda tylko w filmach i serialach, bo tak jest po prostu nudna :( Ale plusik za czytanie, czytanie, czytanie... :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Post bardzo ciekawy, ogólnie fajny temat. Zapraszam kochana do mnie :) Moze wspólna obserwacja ? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak patrzę na te Twoje odpowiedzi i dochodzę do wniosku, że jesteś bardzo nietypową osobą :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ojtam, ze śmiercia trzeba sie oswajac a nie od niej uciekac! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Też lubię "Piratów z Karaibów".
    http://antenaaa-atena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Dość banalne pytania, ale tymi swoimi planami na przyszłość to mnie zaskoczyłaś :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, każdego bloga staram się odwiedzić.
KOMENTARZE W KTÓRYCH JEST LINK DO WASZEGO BLOGA PUBLIKUJE POŹNIEJ, TO NIE JEST TABLICA REKLAMOWA! A ja na pewno trafię do was bez tego.