Strony

6 kwietnia 2015

co tam u mnie słychać w zdjęciach

Dobry wieeczór! Jestem złą blogerką i nie złożyłam nawet świątecznych życzeń, więc spóźnione najlepszego, mam nadzieję że dobrze spędziliście święta. Ja ich nie czułam, w sumie nie przepadam za Wielkanocą a w tym roku była szczególnie dobijająca ze względu na pogodę.
Święta spędziłam w domu, przeczytałam sobie kryminał cały a dziś przyszedł do mnie Kancyś. Biedny chory był.

Od ukończenia mojego wielkiego projektu "100 days happy" i odkąd stałam się niezależną, zlą blogerką która pisze tylko dla siebie nie wstawiałam tu chyba zdjęć z mojej codzienności. Ostatnio się ich trochę nazbierało, więc pomyślałam sobie, że pokażę te moje szalone życie żeby za rok nie zapomnieć co tam u mnie się działo. A ostatnio chyba nawet ktoś tu wchodzi patrząc po oglądalności.
Nie przedłużając.....



przerwa w robieniu tostów (u nas w szkole są tzw dni z przekąską i dana klasa musi coś przygotować) / w drodze na korepetycje / poczuły wiosnę / jem pierwszą w zyciu kanapke z warzywami i owocami! / mała czarna mrmrmr / takie niespodzianki od taty Natalki


a co to za czary? / focia w lustrze nie wiem nawet gdzie szłam / kocyki z biedronki najlepsze <3 / eksperymenciki / spacerowicze / widoki z ławki hihi


selfie na uniwersytecie Gdańskim musi być! / wydział biologiczny najładniejszym wydziałem *szpan* / a to chyba po powrocie z wycieczki / mój osobisty Grey grrrr / nawet w samochodzie musi być zdjęcie /  a tu z kochaną siostrzyczką


znowu w łosiu, mogłabym w nim ciągle chodzić / taka mądra jestem / a tu taka głooodna jestem /
pidżama party haha / święta part 1 / święta part 2


No, tak to mniej więcej u mnie wygląda. Ostatnio rzadziej latam z aparatem, prawie w ogóle. Wszystko robię telefonem, ale też niezbyt często. Chyba minęło mi fotografowanie wszystkiego i chodzenie na sesyjki. Albo zbyt leniwa jestem. Mogłabym tylko leeeżec i czytać i leezeć z Kancysiem. Serio mało produktywny ze mnie człowiek się zrobił w tym liceum. 
Ale koniec już! Lecę pograć w coś, a poteeem spaać czy coś w tym stylu. Dobranoc :) 

17 komentarzy:

  1. Co to jest to żółto niebieskie w butelce? ;> Fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I chyba płyn do mycia naczyń? Bo jakieś bąbelki tam widzę.

      Usuń
    2. a nie wiem....możliwe :) To było doświadczenie kolegi, nie ja to mieszałam ale faktycznie, mogł tam znalezc się jakiś płyn :D

      Usuń
  2. Fajne masz te fotki :) Lubię na blogach obserwować taki zdjęciowe zestawienia ;) Hehe, moze wraz z prawdziwą wiosną jednak wrócą Ci sily do zycia i energia?:D

    OdpowiedzUsuń
  3. ale piękna ta mała czarna. <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Łooł, gratuluję tylu wygranych gier! Mi średnio w tym idzie, czasami się strasznie złoszczę, że są tak debilne pytania i klikam byle jakie odpowiedzi. ;P Taka ze mnie złośnica. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zdjęcia,mała czarna bardzo przypadła mi do gustu :3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Quizwanie <3 Moje uzależnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. niezależna zła blogerka pisząca tylko dla siebie, OMG! ODEJDŹ STĄD! : D

    OdpowiedzUsuń
  8. Teraz to już po ptakach, bo wróciłam do miasta :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Też jestem złą blogerką w takim razie, bo też nie złożyłam życzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne zdjęcia :-) też gram w quizwanie, uwielbiam! :-) A święta minęły mi też po części książkowo :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. It’s awesome post!
    Thanks for sharing it!)

    p.s. do you like shopping or travel? Read how to save up 75% in my new post http://www.dianacloudlet.com/2015/04/universal-clothes.html

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne zdjęcia, fajnie wyszedł eksperyment ;)
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. hahahahaha, cieszę się, że cieszysz się ze mną! :D i dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  14. łohohh dużo tych zdjęć, fajnie ! ;D

    clemeent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, każdego bloga staram się odwiedzić.
KOMENTARZE W KTÓRYCH JEST LINK DO WASZEGO BLOGA PUBLIKUJE POŹNIEJ, TO NIE JEST TABLICA REKLAMOWA! A ja na pewno trafię do was bez tego.