Strony

24 lipca 2015

carpe diem

ponczoweove i nóźki z miastem w tle

Na sam początek - dziękuje za miłe komentarze pod ostatnim postem! Bardzo mi miło, że moja mała wielka zmiana się przyjęła haha. 

Jest już trochę późno, za 4 minuty połnoc ale ciągle chodzi mi po głowie myśl o poście więc zmusiłam się, żeby w końcu ją zrealizować.
Jak widać na powyższym zdjęciu - próbuję ciągle nowych rzeczy....i wracam odpocząć w znane miejsca. Znowu widać u mnie górę Gradową w Gdańsku, naprawdę jest to świetne na cieplutkie dni i wieczory na spotkanie z przyjaciółką, chłopakiem, znajomymi...polecampolecam!

Co do nowych rzeczy....bawię się w degustatorkę i wydaję ciągle na jedzenie i picie, brawoja! Na zdjęciu widać poncz z kawiarni "Pikawa". Za 29zł dostałyśmy we 3 z dziewczynami caaały litr także myślę, że worth. Smakuje tak dobrze jak wygląda :) zamówiłam też sobie ciasto marchewkowe, uwielbiam! Muszę chyba aż poszukać jakiegoś w miarę przystępnego przepisu...
Przy okazji wybrałam się do naleśnikarni ale nie mam pojęcia co mi odbiło i zamiast zamówić urocze naleśniki na słodko wzięłam takie z ryżem, curry i....kurczakiem. Strasznie syte, aż zostawiłam. Ale kto je naleśniki z mięsem? Następnym razem 5 razy pomyślę zanim coś zamówię. 
No...to tak mniej wiecej wyglądają u mnie ostatnie dni w Gdańsku, dobrze że niedługo wyjeżdzam bo bankrutuję haha i pewnie tyje. Ale w końcu wakacje no nie? YOLO zwłaszcza, ze zawsze w wakacje podoba mi się Gdańsk i słynna Długa (przy miksie zdjęc pokażę tu taką smieszną panią) no i w ogóle, ładnie jest, zapraszam. Piękna reklama.

Co by tu jeszcze...za szybko mi ten czas leci, wam tez? Naprawdę b a r d z o szybko. Zwłaszcza, że gdy wrócę z wyjazdu to będzie prawie połowa sierpnia. AAAA koniec, chwilo trwaj, carpie diem, czy jakoś tak. 

19 komentarzy:

  1. Fajne, że bawisz się w degustatorke :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ul. Długa jest piekna a zwlaszcza nocą.. Że tak ujmę tętni życiem :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety wszystko, co dobre szybko się kończy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie pamiętam kiedy ostatnio jadłam w kawiarni czy restauracji, może dlatego że u mnie w mieście jest tego bardzo mało. Jednak sama tworzę pyszne dania w domu co pewnie wychodzi mi na dobre :) Ja staram się nie skupiać tak jak większość, na tym, że tyle czasu już minęło, ważne jest to, że tyle jeszcze przed nami. Kwestia nastawienia i od razu humor lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Łoj mi to czas tak leci, że aż szok! Już połowa lipca minęła! I kiedy to...

    OdpowiedzUsuń
  6. lepsze żarcie niż narkotyki i papierochy, więc faktycznie #brawoty! i dawaj poncza! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. aaaa tak śmiesznie, bo kanarek mojego kumpla nazywał się Ponczo i teraz płaczę ze śmiechu hahahahahaha
    ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. iiiiii bardzo ładnie teraz wyglądasz, to tak apropos poprzedniego posta, którego oczywiście wcześniej nie dane mi było zobaczyć :P

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja jakoś nie lubię próbować nowych dań i w ogóle :< ale ciasto marchewkowe chodzi a mną od jakiegoś czasu, bo nigdy nie jadłam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. W życiu trzeba wszystkiego próbować! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hah, chyba każdy w związku zmienia się na lepsze :)

    Uwielbiam naleśniki z mięsem. W sumie zawsze zamiast z czymś innym to parówkę (jeśli chodzi o takie na szybko) zawijam w ser, do naleśnika i mniam mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Poznawanie jest takie cudowne... :)

    OdpowiedzUsuń
  13. a daj spokój, dżejson derulo to kupa! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja tam lubię sobie od czasu do czasu zjeść takie wytrawne naleśniki.

    OdpowiedzUsuń
  15. O kurde,ale sobie naleśniki zamówiłaś :D ja to najbardziej uwielbiam z dżemem ^^
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam próbować wszystkiego co nowe :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Taki napój jest idealny na upalne dni jak teraz ;) Udanych wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ooo, ale fajnie wakacje Ci mijają :)
    Ja w lipcu miałam praktyki, więc zaniedbalam przez to bloga :( Na szczęście teraz mam więcej czasu :D
    Ciekawa jestem jak tam u Ciebie na wyjeździe, czekam na fotorelacje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten poncz musi być pyszny! ;)

    Zapraszam
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, każdego bloga staram się odwiedzić.
KOMENTARZE W KTÓRYCH JEST LINK DO WASZEGO BLOGA PUBLIKUJE POŹNIEJ, TO NIE JEST TABLICA REKLAMOWA! A ja na pewno trafię do was bez tego.