Strony

9 października 2015

Nowa strona

Myślałam, że ja nie jestem z tego typu blogerek, które tak po prostu odchodzą. A jednak.
Jeszcze ostatnio były to takie posty, zupełnie nic niesugerującego (potrafię zaskakiwać no nie?)
Bardzo zżyłam się z tym blogiem, był czas kiedy pisałam i poza swoim blogiem się żadnymi innymi nie interesowałam, pozniej chciałam żeby mój blog dotarł do większego grona odbiorców i uzbierałam się ich aż/tylko 243 i każdemu dziękuje <3
przez ostatni rok pisałam w sumie w większości dla siebie, komentowałam tylko blogi ktore miałam w obserwowanych i jakoś niedawno stwierdziłam, że chcę coś nowego. Nową szansę.
A wraz ze mną dostaje ją także mój chłopak.
Wiec tak, nie odchodzę stąd, przenoszę się na inną, czystą stronę. I nie będę prowadzić jej sama. Czy da się prowadzić bloga z chłopakiem? A co jak zerwiemy?! 
Na szczęście my się tym nie przejmujemy i próbujemy.


A jezeli ktoś mnie lubi to zapraszam do obserowania:




Oficjalnie za równy miesiąc blog ka-karolyna.blogspot przestanie dla was istnieć, więc jeżeli zastanawiacie się nad przejściem na nasza nową stronę to zachęcam byc przezornym i chociaż spróbować :) 

Brak komentarzy: