Strony

30 listopada 2012

bal

Wczorajszy bal to była jedna wielka porażka, żałuje ze spędziłam w szkole te 4,5 godziny. Muzyka była straszna, jej jakość jak i głosność również, bo okazało się ze w miedzyczasie na sali gimnastycznej gmina urządzila sobie spotakanie ._. tak wiec większosc osob siedziala lub podpierala sciany. W sumie..samo towarzystwo też nie było do końca takie jak oczekiwalam. Ilee narzekania, ale naprawde - cieżko było znalezc plus :] Nie wiem czy wybiorę się na następna dyskoteke/bal z wyjatkiem oczywiscie tej na zakonczenie roku. No, taakze ten.
W szkole znowu nie było dwóch lekcji na 5 wiec moglam do niej nie isc. I są już wyniki testów próbnych, nie znam ze wszystkiego a nawet jenie pochwalę, bo zaden test nie poszedł mi tak jakbym chciala ^^


tak jak widac - nawet porządnie sie nie uczesalam xD 




4 komentarze:

  1. Współczuję,że bal nie wyszedł. Fajnie wyszłaś ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczne masz włosy

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecież wyniki będą dopiero w styczniu. :o

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, każdego bloga staram się odwiedzić.
KOMENTARZE W KTÓRYCH JEST LINK DO WASZEGO BLOGA PUBLIKUJE POŹNIEJ, TO NIE JEST TABLICA REKLAMOWA! A ja na pewno trafię do was bez tego.