Strony

3 stycznia 2013

choroba mnie dopadua


Z góry przepraszam że zdjęcie jest pierwsze lepsze ale ani dzis a tym bardziej wczoraj nie nadaję się do robienia zdjęć. Gardło nadal mnie straszliwie boli, dodatkowo doszedł okropny katar i kaszel oraz bóle mięśni, to wszystko sprawie ze wyglądam bardzo niekorzystnie ._.
Wczoraj nie napisałam nic, bo leżałam do 12, następnie jechałam do lekarza u którego takze zleciało trochę czasu. Wracajac w domu miałam baardzo miłą niespodziankę, hyhy. Zresztą, chyba nie napisałabym nic ciekawego. Zaraz także ponownie się położę, bo już mnie bolą oczy i zaczyna głowa. Mam nadzieje, ze wykuruję się do poniedziałku, wypadałoby w końcu pojawić się w szkole. Półrocze dobiega konca a ja nie mam zadnego pojecia o swoich ocenach, czy moge je poprawic ewentualnie i jak. Chyba tak jak kazdego roku zastosuje sie do prostego stwierdzenia "to tylko pierwszy semestr", wazne aby były chociaz te 4 :)

3 komentarze:

  1. Ja w tym półroczu chciałam poprawić 3 z anglika ale się nie uda.

    W następnym będzie lepiej ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Moi znajomi wszyscy też chorzy, więc ja spędzam dnie w domu się nudząc bo co robić *,* Dzięki Bogu jest Skype <3 Nocki zarywam śmiejąc się z Nich a oni kaszląc na swoje laptopy huehueheuhue ;3 Zdrowia Życzę!
    `Zapraszam do Siebie: http://made-in-marta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, każdego bloga staram się odwiedzić.
KOMENTARZE W KTÓRYCH JEST LINK DO WASZEGO BLOGA PUBLIKUJE POŹNIEJ, TO NIE JEST TABLICA REKLAMOWA! A ja na pewno trafię do was bez tego.