Strony

27 stycznia 2013

DAY 5- Your favorite book/s/ Twoja ulubiona książka/książki

Ee..nie mam pojęcia co mam tu napisać. Przeczytałam tak dużo książek, że albo conajmniej 10 mogłabym zaliczyć do ulubionych albo nie trafiłam jeszcze na książke która przebiłaby te wszystkie pozostałe. Większosc zalicza się do kryminałow, które uwieelbiam <3 niby w kazdym chodzi o ten samo, zeby schwytać sprawcę ale lubię zgadywac kto nim jest (czesto mi sie to udaje *chwalisię*), moze ma to zwiazek z zawodem który chce wykonywac..
Lubię też książki Stephena Kinga, nie znam nikogo kto miałby taka wyobraznie jak on oO na pewno mieliscie chociazby czesciowa stycznosc z jego twórczoscia bo wiekszosc jego ksiazek zostala zekranizowana. 
Także nie odpowiem konkretnie która ksiazka jest moja ulubiona. Ostatnio mam obsesje na punkcie trylogii "Igrzyska Smierci", pierwsza czesc przeczytałam w niecałe 3 dni i od razu zachciało mi się kolejnych. Jezeli 2 pozostale beda dobre, moze kiedys odpowiem na takie pytanie bardziej szczegółowo. 






Tymczasem spędzam znowu nudną niedziele w wiekszosci przed komputerem, a 
za 20 minut muszę iść do kościoła. -12 na dworze, zawsze spoko, znowu cala zamarzne, 
idz juz sobie zimooo :c 

1 komentarz:

  1. kiedyś lubiłam czytać ale ostatnimi czasy jakoś od tego odeszłam :x zimno niech idzie precz!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, każdego bloga staram się odwiedzić.
KOMENTARZE W KTÓRYCH JEST LINK DO WASZEGO BLOGA PUBLIKUJE POŹNIEJ, TO NIE JEST TABLICA REKLAMOWA! A ja na pewno trafię do was bez tego.