Strony

28 stycznia 2013

DAY 6- Your favorite movie/s/ Twój ulubiony film/filmy

Tu nie mam najmniejszych problemów z realizacja zadania. Piraci, piraci, piraci z karaibów! Na pewno każda zna ten film, nawet jesli nie oglądał. Ale jak mozna go nie obejrzec?! 

Kilka osób mowilo, że to zwykła bajka, ale dla mnie to genialny film, mówie o wszystkich czesciach. Chociaz nie mam pojecia czy gdyby Kapitana Jacka Sparrowa grał ktoś inny niż Johnny Depp obejrzałabym. W wiekszosci to on powoduje ze mam ochote jedna czesc ogladac milion razy, nie znam aktora który mógłby lepiej wykonywać swoja prace niż on. 
Fabuła serii też nie jest zła, humor przeplatany z wątkami miłosnymi i poszukiwaniem tego co piraci lubia najbardziej - złota i wszystkiego go się swieci lub jest magiczne. A wiec sa takze elementy fantastyki. Dodatkowo jest swietna muzyka ciagnaca sie przez wszystkie cztery czesci i idealnie dobrana. 

Taak, nad piratami moglabym się zachwycac bez konca. kochakochakocham *.* 










3 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz, każdego bloga staram się odwiedzić.
KOMENTARZE W KTÓRYCH JEST LINK DO WASZEGO BLOGA PUBLIKUJE POŹNIEJ, TO NIE JEST TABLICA REKLAMOWA! A ja na pewno trafię do was bez tego.