Strony

29 stycznia 2013

DAY 7- a "what's in my bag" post/co znajduje sie w moim plecaku

Nie będę pisała co znajduje się w mojej torebce, bo nie noszę jej zbyt często. Wiec zeby wypełnić zadanie napiszę co znajduję się w moim plecaku. Post będzie raczej krótki, bo musze się jeszcze douczyć geografii, oczywiscie prawie nic nie umiem. 


W moim plecaku znajduja sie:
1. Zeszyty i podręczniki przedmiotowe
2. Piórnik 
3. Chusteczki 
4. Szczotka do włosów bez której naprawdę cieżko wytrzymać.
5. Pamietnik - nosze go, poniewaz nie czuje zeby w domu byl bezpieczny, a do mojego plecaka malo osób zagląda, a zwłaszcza do "kieszonki" w której on się znajduję.
6. Strój na wf. 
7. Ksiązka (a tytul to zalezy jaka w danym momencie czytam)

Za dużo rzeczy tam nie trzymam, bo w sumie po co. W zwyklej torebce znajduja sie przewaznie chusteczki, aparat, legitymacja, portfel ale jak wspomnialam..rzadko ja nosze. 



taki tam symbolicznie wstawiony nie plecak, nie mam czasu na robienie zdjec


3 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz, każdego bloga staram się odwiedzić.
KOMENTARZE W KTÓRYCH JEST LINK DO WASZEGO BLOGA PUBLIKUJE POŹNIEJ, TO NIE JEST TABLICA REKLAMOWA! A ja na pewno trafię do was bez tego.