Strony

5 lutego 2013

DAY 14- A picture of something you wish you were better at/ zdjecie tego w czym chciałbys byc lepszy




Chciałabym byc lepsza w innej rzeczy ale niestety temu zdjęcia się zrobic nie da. Postawiłam więc na matematyke, bo NIC nie rozumiem z tego przedmiotu, a troche wiedzy by się przydało. 
Dzisiejszy post będzie krótki, bo nie za bardzo mam czas. Na wycieczce było okay, chociaz momentami nudno, ot co. Ale to tez niewazne, od dzisiaj mozna oficjalnie powiedziec ze mam ferie!!!!!!!! <3 

3 komentarze:

  1. Jeśli chodzi o matematyke to też nie jest ona moją mocną stroną :/ Fajny blog :) Obserwujemy? :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Też chciałabym byc lepsza z matmy :<

    OdpowiedzUsuń
  3. Brr matematyka, musiałam ją dziś zakuwac , w każdym razie życzę wytrwałości ;)
    Zostałaś nominowana do Liebster Award prze ze mnie :* szczegóły u mnie na blogu! Pozdrawiam ;*
    Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, każdego bloga staram się odwiedzić.
KOMENTARZE W KTÓRYCH JEST LINK DO WASZEGO BLOGA PUBLIKUJE POŹNIEJ, TO NIE JEST TABLICA REKLAMOWA! A ja na pewno trafię do was bez tego.