Strony

17 lutego 2013

Day 25- 5 things that frequently cross your mind/ 5 rzeczy które najczesciej przechodza Ci przez mysl

To ja wczoraj tu nic nie napisałam?! Zapomniałam, a wieczorem nie było czasu bo była u mnie Ola na noc. Niby mogłabym przy niej napisac, ale akurat padło na zadanie przy którym trzeba trochę pomyslec i skupić.
A wiec oto moja lista:

1. To co się dzieje teraz i to co się przydarzy. To są chyba moje najczestsze mysli. Skupiam się na maksymalnie na tym co w danym momencie robie i zastanawiam nad dalszym skutkiem. Pewnie wygląda to tak jakby była rozwazna (?) ale nie, jestem lekkomyslna xD ach te paradoksy. Takie myslenie w niczym nie pomaga, wiec nie polecam.

2. Food! po angielsku ładniej brzmi. Jestem kobieta, wiec nic dziwnego ze mysl o jedzeniu pochłania jakas wieksza czesc mojego umysłu. Mysle o nim dosyc czesto, przewaznie wyglada to "zjadlabym sobie..*tuwstawodpowiednianazweproduktu*" ale przewaznie konczy sie na chceniu, bo nie jadam dużo.

3. Wspomnienia, przeszlość. Najczesciej zdarza się to wieczorami, kiedy to powinnam już próbować zasnac. Czesto ropzamietuje to co było kiedyś, jak mogłam postąpic i tak dalej i tak dalej.

4. Ludzie. Nie ze mysle o wszystkich moich znajomych, o przypadkowych osobach. Swoją uwagę poswiecam 3-4 osobom najczesciej. Wiadomo chyba o co chodzi ^^

5. Pierdoły, no bo jak inaczej nazwac to ze czesto wyobrazam sobie cos co nigdy sie nie wydarzy? to tez najczesciej zdarza sie wieczorami, moja wyobraznia ciagle mnie zaskakuje :o


No, to takie własnie rzeczy przechodza mi przez mysl. Pewnie oryginalnoscia sie nie wykazalam, ale tez nie zamierzałam. Nie moge juz sie doczekac konca challengu, na dlusza mete denerwuajcy jest ._. Nevermind. Idę nudną niedziele spedzac z lolem, happysadem (to sie odmienia?) i innymi fajnymi zespolami.





4 komentarze:

  1. Chyba mamy ten sam mózg dziewczyno bo napisałaś tą notkę tak, jak sama lepiej bym tego nie ujęła!
    Btw. świetne tło ;D
    http://made-in-marta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. zajebiście napisałaś tą notkę !

    OdpowiedzUsuń
  3. Nom, od 150 strony zaczęło mi się coraz bardziej podobać. :D Ja pamiętam, trzy książki mam dla ciebie. :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, każdego bloga staram się odwiedzić.
KOMENTARZE W KTÓRYCH JEST LINK DO WASZEGO BLOGA PUBLIKUJE POŹNIEJ, TO NIE JEST TABLICA REKLAMOWA! A ja na pewno trafię do was bez tego.