Strony

15 lutego 2013

Day 24- Places you want to explore/ Miejsca, które chcesz zwiedzić.

To jest już mój 103 post w ciagu 4 miesięcy! Dawno nie bylam aż tak systematyczna jesli chodzi o dodawanie czegoś. Ciekawe czy po skonczeniu challengu nadal tak będzie, hm.
Na dziś miejsca które chciałabym zwiedzic tak? Teoretycznie łatwe zadanie, ale szukanie pasujących zdjęc bywa męczace :<


Karaiby - marzy mi się wyjazd na wyspy karaibskie, a wszystko przez Piratów z Karaibów. Czysta woda, piękna plaza, widoki mrmrmr. Kiedy bede dorosła zrobię wszystko aby się tam znaleźc nawet jesli miałoby byc to ostatnie miejsce które odwiedze poza Polska.





Kraków - Jedyne polskie miasto które tak bardzo mi się podoba, a nigdy tam nie byłam. Pamietam ze jak byłam młodsza to razem z przyjaciołka chcialam wynajac tam mieszkanie i studiować haha. Od małego mnie tam ciagnie, jednak przupuszczam ze tylko na zwiedzaniu się skończy, nie mieszkaniu.


Paryż - Tak, podobno to miejsce jest już przereklamowane, ale jestem głupią romantyczką i lubię takie miejsca. A jesli chodzi o wieze..do niej juz mnie mniej ciagjnie. Tak czy inaczej nie zmienia to faktu ze do Paryza takze chciałabym pojechać.















Wybrałam standardową 3, ale jest więcej miejsc które chciałabym zwiedzic bardziej lub mniej. Na pewno chciałam bym jeszcze pojechać do Japonii, Hiszpanii (jak kazdy) i Meksyku. Ale nie widzę sensu zeby dodawać przy nich zdjecie.
Z miła checia zwiedziłabym (tak jak Lila) fikcyjne miasteczko Castle Rock, w którym rozgrywa się wiekszosc powiesci S. Kinga :D

2 komentarze:

  1. Ooo, chciałabym te wszystkie miejsca zwiedzić ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. Też chciałabym pojechać do Krakowa, co do Paryża byłam! Jest cudowny< 3 Mam nadziej, że Twoje marzenia o podróżach się spełnią:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, każdego bloga staram się odwiedzić.
KOMENTARZE W KTÓRYCH JEST LINK DO WASZEGO BLOGA PUBLIKUJE POŹNIEJ, TO NIE JEST TABLICA REKLAMOWA! A ja na pewno trafię do was bez tego.