Strony

14 lutego 2013

Day 23- Your favorite blog post/ Twój ulubiony post

ulubiony post..jeszcze nie natrafiłam na taki. Wszystkie posty osób które obserwuje są interesujące i mają coś w sobie. Nie potrafię wybrać jednego. Lubię wszystkie które opowiadają o codziennym życiu i w ciekawy sposób opisuja cos co na pozór jest nudne, o.

A teraz powinnam pewnie napisać ze dzis sa walentynki, bo przeciez jeszcze nikt nie wie!
Wszystkim zakochanym mam nadzieje ze ten dzien minął dobrze i czule, zeby uslyszeli ze te dwa magiczne słowa i po porostu dobrze się bawili. A singlom..? Żeby za rok mieli z kim spędzic te swieto, a tymczasem nie byli smutni ze sa sami :) ja swoje walentynki spedzałam od 16, spędziłam je bardzo bardzo dobrze chociaz na poczatku sie tak nie zapowiadało. Czyli w skrócie: All ok!





2 komentarze:

  1. Tak prawdę mówiąc też lubię te lizaki xD

    OdpowiedzUsuń
  2. sama nie potrafiłabym wybrać jednego ulubionego postu :D
    a te lizaki są przesłodkie *.*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, każdego bloga staram się odwiedzić.
KOMENTARZE W KTÓRYCH JEST LINK DO WASZEGO BLOGA PUBLIKUJE POŹNIEJ, TO NIE JEST TABLICA REKLAMOWA! A ja na pewno trafię do was bez tego.