Strony

31 marca 2013

i po świetach



Święta, swieta i po swietach. Nie minęły mi wcale swiatecznie, cały dzien siedze w swoim pokoju przed komputerem, albo lezac na łozku i narzekajac jak mi słabo. Zjadlam tylko z rodzicami sniadanie i obejrzałam kawałek Bethovena (?), u mnie to prawie jak z Kevinem, zawsze ogladam :D. Z nudów tez "pobawiłam" się kosmetykami i udało mi się zrobić proste kreski, jak nigdy hyhy. I nadal trwam w swoim codziennym uczeniu się na tesry, to juz 7 dzien! Jutro zaczynam z matematyka, ogarnac 3 lata w 5 dni <geniusz>
Hm, mam nadzieje ze pozostalym sieta minely bardziej..swiatecznie. Albo ze postaraly sie o to aby wlasnie tak minely, bo jezeli chodzi o mnie to sie nie postaralam.



5 komentarzy:

  1. ja byłam cały dzień w rozjazdach, a miałam odpoczywać :c nadrobiłaś za mnie ;D podziwiam Cię z tym uczeniem ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. No ja też święta spędzam mniej świątecznie ;)
    Ładnie Ci ta kreska wyszła *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Święta zawsze szybko mijają i nudno. Ale nie narzekam :)

    weronka-wiki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. hah, ja niestety spędziłam Święta bardzo podobnie do Ciebie. Ale przynajmniej trochę wypoczęłam.. I właściwie taka pogoda do niczego ciekawszego nie zachęca ;c
    Gratuluję zrobienia kresek ! ;p
    Mi się zawsze udają proste jak nie planuję nigdzie wychodzić.. Norma XD

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, każdego bloga staram się odwiedzić.
KOMENTARZE W KTÓRYCH JEST LINK DO WASZEGO BLOGA PUBLIKUJE POŹNIEJ, TO NIE JEST TABLICA REKLAMOWA! A ja na pewno trafię do was bez tego.