Strony

1 kwietnia 2013

kitten



Dobry wieczór wszystkim :) kolejny dzień spędzony w domu, chociaz miałam bardzo dużo planów aby było inaczej. Jednak dzis wyjatkowo bardzo szybko zleciało, może dlatego ze wiekszosc dnia spedziłam na wybieraniu...kota. Haha, własnie tak. Mojej mamie zachciało się trzeciego zwierzaka (nie liczac rybek) do domu. Padło na rase maine coon , dziwna nazwa, dziwne koty. Ale czy którykolwiek kot jest normalny? Nowy domownik dołączy do nas w niedziele, w sumie nie mogę się doczekac.
Nie mogę też się doczekac przyszłej soboty, byc moze w koncu uda sie moja oczekiwana wyprawa na zakupy. Przydałaby się nowa para spodni, moze jakies leginsy, trampki (!), letnia bluzka. Nastawiam się na to, że w polowie kwietnia znacznie sie ociepli, takze czas zaopatrzeć sie w takie rzeczy :D dobra ze mnie optymistka, haha.

8 komentarzy:

  1. Main coony są śliczne według mnie *.* 3 zwierzak? To sporo :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj też by mi się przydała jakas nowa para spodni..

    OdpowiedzUsuń
  3. O boziu kotek? <3 Zazdroszczę, moi rodzice nie zgadzają się na drugiego. ;x

    OdpowiedzUsuń
  4. Ło matko, jeszcze jeden? XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To skąd ten kot jest? :o Może twoja mama chce mieć małe zoo w domu. Xd

      Usuń
    2. Zależy dla kogo. Ale niektórzy lubią się otaczać zwierzakami. :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz, każdego bloga staram się odwiedzić.
KOMENTARZE W KTÓRYCH JEST LINK DO WASZEGO BLOGA PUBLIKUJE POŹNIEJ, TO NIE JEST TABLICA REKLAMOWA! A ja na pewno trafię do was bez tego.