Strony

6 kwietnia 2013

rozkmina cz.2 xDD


Zgodnie z obietnica, mała przerwa od mojej twarzy.
Już jest mi lepiej, dzisiaj bylam z Olą na dłuuugim spacerze który skonczyl się w moim pustym domu, akurat dobrze sie zlozylo ze w ten weekend taki jest huehuehue. Sobie pomyslalam, ze czas najwyzszy doceniac tych którzy cały czas sa, mimo wszystko. Nawet jesli jest to mala garstka osob i nie ze wszystkimi mam staly kontakt. Wiem, niezbyt swieze odkrycie ale przewaznie mamy tak ze nie doceniamy tego co jest najblizej.
A teraz do weselszych rzeczy: wczoraj byłam na minizakupach z mamą, mam w końcu swoje leginsy inne niz zwykle, czarne. Teraz trzeba sie zaopatrzyc tylko w przewiewną bluzkę (tak to sie nazywa?) i trampki. Ale wszystko w maju, kwiecien jest juz cały zapelniony i niech mija jak najszybciej!

2 komentarze:

  1. Docenianie tego co się ma to naprawdę przydatna umiejętność, bo wtedy życie staje się o wiele lepsze mimo wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
  2. racja, lepiej troszczyć się o tych, którzy są zawsze niż o tych, którzy mają Cię gdzieś. sama się na tym przejechałam.
    oj tak, niech kwiecień minie jak najszybciej!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, każdego bloga staram się odwiedzić.
KOMENTARZE W KTÓRYCH JEST LINK DO WASZEGO BLOGA PUBLIKUJE POŹNIEJ, TO NIE JEST TABLICA REKLAMOWA! A ja na pewno trafię do was bez tego.