Strony

21 maja 2013

o wiele lepiej [23:20]



Ten tydzien tak dziwnie leci, ze ciągle wydaje mi się jakby byl poniedzialek. Być moze to przez wczorajszy wyjazd, przewaznie jezdze do Gdańska w sobotę. Mam nadzieje ze reszta tygodnia szybko zleci, chcę już czerwiec, pozniej czas moze sie zatrzymac na odrobinę dłuzej.
Dzisiaj koochany wtorek z koochana osoba. Kocham wtorki. Niedawno chyba pisalam jak bardzo, ale nie szkodzi, moge milion razy mowic jak bardzo kocham ten dzien. Robilismy to co zwykle, z róznica taka ze trochę czasu spedzilismy na dworze. Tak, jestem chora i chodze na dwor, ale nie chodze do szkoly. To chyba mały objaw hipokryzji. Z drugiej strony w kazdym z nas jest tego odrobinę wiec nie bede sie nad tym dluzej rozpisywac.
Od 30 minut pisze ten post, kompletny brak weny. Chciałam wszystko zmazac i po prostu zostawic same zdjecia albo nic ale..cos jednak wyszlo. Wszystko pelne chaosu ale no coz. Dobrej nocy!

1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz, każdego bloga staram się odwiedzić.
KOMENTARZE W KTÓRYCH JEST LINK DO WASZEGO BLOGA PUBLIKUJE POŹNIEJ, TO NIE JEST TABLICA REKLAMOWA! A ja na pewno trafię do was bez tego.