Strony

8 czerwca 2013

najlepsza sobota ever [22:00]





Właśnie niedawno wróciłam do domu, całyy dzien na dworze zz koochaniem <3 takie weekendy moglabym miec codziennie, taak fajnie było. Lepiej nie wspominac o tym jak ciezko było sie rozlaczyc. Chce juz czwartek! W czawrtek "powinna" tez sie skonczyc ta cała spina ze szkola jaak fajnie! Tak, dzisiaj wszystko jest fajnie. Uwieelbiam takie uczucie, nie byc na nic zła, zdenerwowana, sama radosc. To sie niezmiernie rzadko zdarza i chyba nie tylko mi. Tak czy inaczej, niech utrzyma sie jak najdluzej. Pewnie wyglada to na takie cieszenie sie z byle czego, pewnie nawet glupio czyta sie ten wpis, irytujaco. Ale to nic, to wszysto jest pisane tylko i wylacznie dla mnie. A ja tego chłopaka na górze beda chwalic wszedzie, najleepszy!

4 komentarze:

  1. Mikołaj na ostatnim zdjęciu bardzo fajnie wyszedł. NA PROFILOWE. xD

    OdpowiedzUsuń
  2. ten wpis czyta się baaardzo przyjemnie, bo widać, że jesteś happy ;)
    szczęścia mordeczki :D :*

    OdpowiedzUsuń
  3. I tak jest moj



    ~Auditore

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, każdego bloga staram się odwiedzić.
KOMENTARZE W KTÓRYCH JEST LINK DO WASZEGO BLOGA PUBLIKUJE POŹNIEJ, TO NIE JEST TABLICA REKLAMOWA! A ja na pewno trafię do was bez tego.