Strony

10 czerwca 2013

in the end [20:42]


4 po północy

Mój długi weekend dobiega końca, jakze smutno. Ale +43432 do motywacji dodały mi 6 i 5 ze sprawdzianu z polskiego i historii. Nie wiem jakim cudem tak często udaje mi się odpowiedziec dobrze, chociaz wiem mało albo nic na dany temat. Sztukę strzelania i improwizacji mam opanowana do perfekcji.
Udało mi się też zrealizowac postanowienie posprzątania pokoju i wyrzucenie bezuzytecznych rzeczy. Na skutek tego zuzyłam dwa worki do smieci, a moje półki swieca pustkami, tak bardzo mało potrzebuję do zycia. W końcu rozstalam się ze swoimi wszystkimi egzemplarzami "bravo", "twist", "funclub" etc, a swiecie wierzylam ze bede zbierac je do konca zycia i nigdy nie wyrzuce. Znalazlam tez ksiazki o ktorych nawet nie mialam pojecia, ze sa w moim pokoju i ktore moglam wykorzystac do nauki na testy huehue. Ale no coz, troche za pozno. POLECAM sprzatanie pokoju, czasami jest bardzo zajmujace hahah.
Przed chwilą na facebooku zobaczylam link ktory skomentowala moja przyjaciolka http://mocnopomocni.pl/ JAKIM CUDEM TEN FACET WIE O CZYM JA MYSLE? oO 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, każdego bloga staram się odwiedzić.
KOMENTARZE W KTÓRYCH JEST LINK DO WASZEGO BLOGA PUBLIKUJE POŹNIEJ, TO NIE JEST TABLICA REKLAMOWA! A ja na pewno trafię do was bez tego.