Strony

17 lipca 2013

heheszky [22:19]



śmiechowe, telefonem robione
Chyba pisanie co dwa dni weszło mi w nawyk. Wczoraj nawet nie miałam jak napisać, brak zdjęc był głownym powodem, nie lubię wstawiać obrazków z internetu, zwłaszcza w wakacje. Zresztą..pisanie co dwa-trzy dni nadal wydaje mi się lepszą opcją, mam więcej do powiedzenia i zawsze jakoś więcej chęci, nie wiem co jest powodem.
Jak widać powyzej dzień spędziłam z kotkiem, caluuutki od rana do wieczora. Przynajmniej jest jeszcze jakaś siła wyższa zeby zwlec mnie z łózka o 10, zwłaszcza kiedy idzie się spać o 5, o dziwo jestem nawet wyspana, chociaz w ciagu dnia bywały momenty kiedy najchetniej bym się wtuliła i po prostu zasnęła. Ale od czego jest kawa, no nie? No i byłam też "pobudzana" gilgotkami, to jest chyba jedno z zajec w które "bawimy się" zawsze. Znowu pełno cudzysłowiów, noo nie potrafię napisać posta bez nich...nevermind. Dzień spędziłam bardzo dobrze i już nie mogę doczekać się następnego, to uzależnia. Ale jutro też zapowiada się ciekawie, bo mam ognisko ze swoją nową klasa tzw "doktorkami". Przybędzie mi paru nowych znajomych, no i fajnie, ze poznam swoja klasa jeszcze przed wrzesniem, nie bedzie stresu w pierwsze dni szkoły. Także zabieramy kiełbaski, wanilie na odstraszenie komarów, grube bluzy i jedziemy się integrować! Chcąc czy nie chcąc nawet nie mialabym czasu napisać tu jutro. Niby te wakacje lecą nudno (wcale nie narzekam! to i tak lepsze od szkoły) a jednak codziennie coś robię, cały tydzień znowu mam zawalony, a w wolnym czasie gram i oglądam Harry'ego lub 7 sezon Skinsów. A własnie...jestem już w trzeciej częsci Pottera, najlepsza!

5 komentarzy:

  1. Już jest siódmy sezon skinsów? Ojej, mam chyba małe zaległości. A poza tym... chodzenie spać o piątej rano, tak bardzo pro! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ojj(; ja nie przepadam za kawą. pozdrawiam, fajny blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja z moją nową klasą idę na pizzę pod koniec sierpnia , bo wcześniej zawsze komuś nie pasuje (np. mi, bo jestem na wyjeździe xd). Dobrze zrobi takie spotkanie całą klasą. :P Śliczne zdjęcia :3 Jaki fajny piesio i bluzka *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale masz śliczną bluzkę. *-*

    OdpowiedzUsuń
  5. też oglądam Skinsów :D
    http://zadnanazwaniejestdostepna.blogspot.com/ - krótkie recenzje filmów - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, każdego bloga staram się odwiedzić.
KOMENTARZE W KTÓRYCH JEST LINK DO WASZEGO BLOGA PUBLIKUJE POŹNIEJ, TO NIE JEST TABLICA REKLAMOWA! A ja na pewno trafię do was bez tego.