Strony

22 września 2013

#weekend #galeria #guitar hero [11:48]

Tak porannego postu dawno nie było, ale boję się, że wieczorem zabraknie mi czasu. 
Za oknem zimno, wietrznie, w domu wcale nie lepiej. Choroba się chyba do mnie dobiera, boli mnie gardło, mam lekki kaszel i katar, ale idę jutro do szkoły. Czeka mnie w tym tygodniu parę sprawdzianów, taak bardzo mi się nie chce, ale jeszcze bardziej nie chce mi się nadrabiać, ych.
Ale koniec narzekania, teraz czas na rzeczy przyjemniejsze. Byłam z Olą wczoraj w galerii, jeest strasznie dużo fajnych rzeczy! Pomimo tego, że jechałam tam głownie po prezenty, kupiłam sobie sweterek [klikk] i czapkę [klikk] z czego jeestem zadowolona. A co do prezentów...nie kupiłam dokładnie to czego chciałam, a z przentem dla chłopaka miałam dosyć duuże problemy, jednak nie mogę napisać co to jest, bo obydwie osoby czytają tego bloga. Mam nadzieję, że się spodoba. 
Po galerii zostałyśmy zaproszone do kolegów z klasy Oli, wiec skorzystalysmy z propozycji. Gralismy w guitar hero (przynajmniej prróbowalysmy) i "grałysmy" sobie na gitarach, bo było ich tam chyba z 5 haha. Później Ola została u mnie na noc i tak minął mi mniej wiecej weekend, w piatek jeszcze kotekk był u mnie, w końcu! A teraz motywuje sie do nauki, o 16 zamierzam sie za nia wziac, poki co nie mam w ogole ochoty. Jak można juz w sam poniedzialek zrobic lekcje do 16?!





przepraszam za jakosc ;_; /1.  ja se w przymierzalni/2. Ola probuje grac/ 3. ja próbuje grac/
4. chłopacy probuja grac! 

3 komentarze:

  1. Powodzenia na sprawdzianach i zdrowia życzę! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Udany weekend , jak widzę :D Choroba, żeby się z dala od Ciebie trzymała :) Eh, a poniedziałki muszą być dołujące :< Ja na przykład na dzień dobry mam fizykę :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, każdego bloga staram się odwiedzić.
KOMENTARZE W KTÓRYCH JEST LINK DO WASZEGO BLOGA PUBLIKUJE POŹNIEJ, TO NIE JEST TABLICA REKLAMOWA! A ja na pewno trafię do was bez tego.