Strony

13 maja 2014

Jedna mała rzecz...



Hej! Jest dopiero wtorek, a ja jestem już wykończona....nie lubię pisać na blogu o szkole, więc pominę ten temat. Niestety będę musiała trochę ograniczyć blogowanie. Ale mam motywacje, że jeszcze właściwie tylko miesiąc i wakacje! 
Ostatnio humor poprawiła mi pewna wiadomość, związana z konkursem...ale wszystko konkretniej napiszę jak już wszystko będzie w moich rękach. Coraz częściej rożne rzeczy związane z blogowaniem działają na mnie pozytywnie. Jeden komentarz, obserwacja, kartka, nagroda, a tyyyyle uśmiechu na twarzy! To taka miła odskocznia od codzienności, do której zaraz będę musiała powrócić....Jednak najpierw na pewno poleżę, albo zabiorę za czytanie. Tak bardzo nic mi się nie chce, a nawet pogoda nie potrafi tego zmienić, deszcz i wiatr wprowadzają mnie w melancholijny nastrój, który w żaden sposób nie pobudza mnie do działania...

33 komentarze:

  1. MI także blogowanie a raczej rzeczy związane z nim sprawiają radość;)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj masz rację, też już nie mam siły, byle do piątku :*

    OdpowiedzUsuń
  3. ładna bluzka, uwielbiam koronkowe rzeczy :D
    olusky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. cóż, byle do wakacji ♥ potem zleci i już dni wolne!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie tylko ty tak masz. Ja też marzę o wakacjach. A co czytasz? Ja ostatnio szukam jakiejś fajnej książki do poczytania. Co polecasz? :P Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pogoda faktycznie nie motywuje, eh
    Jestem ciekawa, co takiego wygrałas :)

    Pozdrawiam ✌️
    http://personalna-galaktyka-absurdu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam podobnie , pogoda nie zachęca do działania...
    Ładne zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ladna jestes, a co do szkoly pisania bloga itp mysle ze czasem jak popadasz w rutyne pisania ciezko sie zebrac by napisac cos od siebie, a nie pisac to jak prace domowa ktora musisz odwalic :PP

    OdpowiedzUsuń
  9. Motywacji czasem każdemu brakuje, ale to mija ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. jesteś naprawdę ładna :) http://szalonazduna23.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeju jak ja b ym chciała już wakacje :3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też już czekam na wakacje, mam dość szkoły :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Blog potrafi dać wiele radości.

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj rozumiem CIę, ja miałam trochę odpoczynku od nocnych zmian, ale teraz niestety wracam i już dzisiaj pracuję od 17 do 7 rano!! No i mam też egzamin pod koniec maja na który też niedługo zacznę sie uczyć.
    Życzę powodzenia :* Dasz radę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Blogowanie dla mnie to ogromna radość i relaks ♡

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzięki za komentarz ;)
    Blogowanie to sama przyjemność! :)

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja przez tą pogodę też czuję się taka nijaka... nic mi się nie chce ;-P

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi też blogowanie sprawia frajdę, a już dużo komentarzy (na temat oczywiście) pod notką czy obserwatorzy to mmmm ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Wracaj jak najszybciej! Dzięki za odwiedziny - pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładnie. :) blogowanie jest fajne, ale mi ciągle brakuje na nie czasu... ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Takie małe rzeczy dają dużo radości :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Blogowanie dla mnie jest mega przyjemne <3

    http://karolina-life-and-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. super zdjęcie :)

    Dodasz komentarz? ;)
    http://malinkaxpp.blogspot.com/2014/05/przyjaciel-tak-czy-nie.html

    OdpowiedzUsuń
  24. blogowanie to dla mnie relax :D ale niestety coraz mniej czasu

    OdpowiedzUsuń
  25. Ojej, będzie dobrze :) pogoda nie rozpieszcza, ale bez przesady, żyje się raz :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ojej, będzie dobrze :) pogoda nie rozpieszcza, ale co tam, żyje się raz :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczna ♥
    Świetny post, ogólnie blog mi się podoba ;)
    Bardzo fajnie piszesz, widać, że wkładasz w to serce.
    wspólna obserwacja? odp u mnie ;*

    Mam pytanko: Mogłabyś poklikać u mnie pod tym postem: http://jackdanielsky.blogspot.com/2014/05/cuda-od-sheinside-siemaneczkoo-dzisiaj.html ?
    Proszę, to dla mnie naprawdę bardzo ważne, z góry dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  28. eh... mi też przez tą pogodę się nic nie chce...
    Zgadzam się - blog daje dużo radości!

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Jaka ładna! :)
    Wiem, ile blogowanie i każdy najmniejszy akcent z nim związany taki jak komentarz czy obserwacja pomaga poprawić humor. Sama żałuję, że szkoła zajmuje mi tyle czasu i go trochę zaniedbuję. A pogoda rzeczywiście okropna, nie taki powinien być maj :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, każdego bloga staram się odwiedzić.
KOMENTARZE W KTÓRYCH JEST LINK DO WASZEGO BLOGA PUBLIKUJE POŹNIEJ, TO NIE JEST TABLICA REKLAMOWA! A ja na pewno trafię do was bez tego.