Strony

24 marca 2013

ach, sięę doczekałam!

Myślałam, że wczoraj dam radę coś tu napisać, ale nie miałam przy sobie kabelka od aparatu, no takze ten..nie bardzo.
Wstałam dziś dosyć wcześnie, bo o 10 i zastanawiam się jak spędzić resztę dnia. Powinnam wziąć się za siebie i w końcu zacząc uczyć, ale liczę na to, cudem przetrwam te 3 dni, odzwyczailam się od szkoły. Za to pól godziny spędziłam na ćwiczeniach, co wychodzi mi na dobre, bo muszę przygotować się do swojej przyszłej szkoły i ogólnie wypadołoby trochę wyrobić mięśnie. Kiedys sport nie sprawiał mi zadnego problemu, kolejne oznaki lenistwa :< Albo to ja mam "za dużo" postanowień. Tak czy inaczej licze ze wraz z nadejsciem wiosny zmieni sie moje nastawienie do wszystkiego.
Znowu rozgadałam się na nudny temat, ale czyms trzeba zapelnic to puste miejsce. A w niedziele kazdy temat powinien byc dobry, bo..co innego pisac w ten dzień. Tak, jestem wielka antyfanka tego dnia i pewnie milion razy pisałam jak go nie lubię.
Takze kończe, ide czytac, lezec, sluchac muzyki, moze grac, a w ostatecznosci się uczyć. Na zakonczenie wrzucam zdjecie na które czekalam od lutego i z panem Piotrem Adamczykiem, huehuehue. Obydwoje zaplusowali mi tym, że ani trochę nie zachowywali się jak gwiazdy. Sympatyczni, starali się robić jak najmniej zamieszania wokól siebie.


<3

5 komentarzy:

  1. Fajne zdjęcia :).
    Ja tam lubię niedzielę :>
    Zapraszam! ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale świetnie :) Też nie lubię za bardzo niedzieli ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niedzielę lubię :) W jakimś filmie usłyszałam, że: "niedziela jest zatruta, ponieważ poprzedza dzień pracy" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też nie lubię niedziel, piątka ;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, każdego bloga staram się odwiedzić.
KOMENTARZE W KTÓRYCH JEST LINK DO WASZEGO BLOGA PUBLIKUJE POŹNIEJ, TO NIE JEST TABLICA REKLAMOWA! A ja na pewno trafię do was bez tego.